Plotka: Data rozpoczęcia sprzedaży kontrolera DualSense może wskazać datę premiery PlayStation 5. Znamy sugerowaną cenę pada

LM
2020/05/15 09:10
3
0

Użytkownik Twittera odpowiedzialny za liczne przecieki dotyczące PlayStation 5, podzielił się ciekawymi doniesieniami związanymi z DualSense dla PS5.

Kolejna porcja interesujących, aczkolwiek wciąż niepotwierdzonych informacji od użytkownika znanego jako Iron Man, który słynie z rozmaitych przecieków związanych z konsolami PlayStation 5. W najnowszym wpisie wskazał on dokładny termin rozpoczęcia sprzedaży samodzielnego zestawu z kontrolerem DualSense dla konsoli PlayStation 5 w Ameryce i Europie, a także ujawnił sugerowaną cenę.Plotka: Data rozpoczęcia sprzedaży kontrolera DualSense może wskazać datę premiery PlayStation 5. Znamy sugerowaną cenę pada

Data premiery i cena kontrolera DualSense do PlayStation 5

Wedle jego doniesień gracze zainteresowani zakupem sprzętu powinni oznaczyć w kalendarzach 20 listopada bieżącego roku i przygotować się na wydatek rzędu niespełna 60 euro (ok. 275 PLN). Oczywiście wszystkie przywołane tu informacje należy traktować z dużym dystansem, ale nie wydaje się możliwe, by Sony wypuściło na rynek kontroler z inną kwotą na metce.

Jednocześnie 20 listopada 2020 to piątek, czyli dzień idealny na odpalenie sprzedaży konsol, by pozwolić graczom na szturmowanie sklepów podczas weekendu. Wystarczy wspomnieć, że konsola PlayStation 4 również zadebiutowała w piątek, 15 listopada 2013 roku, więc z dużym dystansem, ale powinniśmy brać ten termin pod uwagę. Jeśli Sony postanowi skomentować przywołane tu doniesienia, to z pewnością się o tym dowiecie.

GramTV przedstawia:

Tymczasem SIE wciąż obstaje przy debiucie PlayStation 5 w „okresie świątecznym 2020”.

Wczytywanie ramki mediów.

Data premiery i cena kontrolera DualSense do PlayStation 5, Plotka: Data rozpoczęcia sprzedaży kontrolera DualSense może wskazać datę premiery PlayStation 5. Znamy sugerowaną cenę pada

Komentarze
3
OldGamer
Gramowicz
15/05/2020 11:05
dariuszp@ cos mi sie wydaje, ze tak różowo nie bedzie z PS5. Czysta moca jednak xbox przewaza nad PS5. 52CU vs 36Cu jest to dosc duza roznica. Do tego zauwaz, ze sony ma cos takiego jak zmienne taktowanie. Wiec nie licz, ze zegar utrzyma ciagle max wartosci. Gdyby tak bylo to raczej by nie stosowali. Xbox ma podany zegar z ktorym bedzie pracował GPU w 100% obciazenia . Czekamy nadal na wyglad konsoli od  SONY i  w sumie mozna jednak wierzyc w plotki o problemach z chlodzeniem. MS wylozyl karty na stol wiec czuje sie pewnie. Czekamy na informacje w kwestii ceny. Nie zdziwie sie jak MS zaskoczy tu Sony na calej linii, sprzedajac sprzet bez zarobku, lub po kosztach w pierwszym okresie istnienia konsoli. Patrzac na zasobnosc portfela obu firm, Sony pewnie czuje dreszczyk emocji. No nic zobaczymy. Finalnie i tak  wiekszosc gier bedzie na 2 konsole niezaleznie od ich specyfikacji;)

 

dariuszp
Gramowicz
15/05/2020 09:58

To nie do końca jest tak że PS5 ma mniej "flopów". Bo Microsoft po prostu zastosował kilka "sztuczek" żeby zawindować ten wynik. W praktyce PS5 wypada po prostu lepiej. Jedyne co ma lepszego Xbox to CPU. I to tylko kilka procent.Przy całej reszcie wypadają gorzej lub po prostu "inaczej". Jak np Sony zdecydowało się na mniej szybszych jednostek obliczeniowch zamiast dużo wolnych. Zdecydowali się na 16gb pamięci średniej prędkości zamiast 6gb szybkiej i 10gb wolnej pamięci.

Generalnie gry pod Xbox można ciekawie zoptymalizować. Ale PS5 ma znacznie lepsze minimalne parametry. I łatwiej się pod PS5 będzie robiło gry bo nie potrzebujesz robić sztuczek. Potrzebujesz 16GB to masz 16GB. Nie siedzisz i nie kminisz co umieścić w szybszej a co w wolnej pamięci żeby Ci gra działała dobrze.

Fearror
Gramowicz
15/05/2020 09:39

Cały czas ciuchutko trzymam kciuki na PSową wersję WoWa. Poza tym U5 pokazała że gry będą wymiatać wizualnie również na PSce mimo mniejszej ilości flopów (tak właściwie to generacja ps3-x360 pokazała jak się ma przewaga mocy do rzeczywistości, czyli nijak). 




Trwa Wczytywanie