Na pierwsze oceny Warcraft III Reforged możemy jeszcze poczekać – recenzenci bez wcześniejszego dostępu do kampanii?

LM
2020/01/29 08:03
5
0

Odnowiony klasyk Blizzarda debiutuje dziś na platformie Battle.net.

Na pierwsze oceny Warcraft III Reforged możemy jeszcze poczekać – recenzenci bez wcześniejszego dostępu do kampanii?

Dzisiaj nastał dzień, w którym po niemal 18 latach od rynkowego debiutu gry Warcraft III: Reign of Chaos na ręce graczy trafi odnowiona wersja kultowego klasyka. Z tej okazji zapewne filtrujecie sieć i branżowe media w poszukiwaniu pierwszych ocen tytułu, ale wygląda na to, że na te przyjdzie nam jeszcze nieco poczekać. Na tę chwilę udało mi się trafić jedynie na publikację serwisu WCCFTech, który już na wstępie zaznaczył, że chociaż recenzenci otrzymali przedpremierowy dostęp do gry, to ten ograniczył się jedynie do bety modułu sieciowego. Ten wypada bardzo dobrze, ale oczywiście finalny werdykt będzie możliwy dopiero po zapoznaniu się z kilkudziesięcioma misjami fabularnymi kampanii. Tym samym pozostaje nam uzbroić się w cierpliwość, a gdy pojawią się pierwsze oceny, to na pewno się o tym dowiecie.

W międzyczasie na Metacritic spływają pierwsze opinie graczy, które, szczerze mówiąc, nie napawają optymizmem, jako że dominującą oceną jest zero. Powodów takiego stanu rzeczy może być wiele, a w opisach najczęściej widnieją negatywne komentarze wobec Blizzarda aniżeli gry, ale cóż – pierwsze głosy krytyki mamy już za sobą.

GramTV przedstawia:

Jeśli mieliście już okazję zagrać w Warcraft III Reforged, to koniecznie podzielcie się z nami swoją opinią.

Warcraft III Reforged dostępne jest na PC Windows i Mac za pośrednictwem Battle.net.


Sprawdź bogatą ofertę gier na PC i konsole w sklepie Sferis.pl

Komentarze
5
Kotleciq
Gramowicz
30/01/2020 14:39

" Obiecali poza odswiężoną grafiką całkiem nowego cutscenki, zmianę map by bardziej przypominały to co znamy z WoWa" - i ludzie ich za to masowo hejtowali, że mają tego nie ruszać. 90% zmian, których nie ma to wina "purystów", którzy dostawali orgazmów na sam widok zmiany odcienia zieleni trawy.

 

Isrin22
Gramowicz
29/01/2020 17:50

Dokładnie, Blizzard zrobił ludzi w balona. Obiecali poza odswiężoną grafiką całkiem nowego cutscenki, zmianę map by bardziej przypominały to co znamy z WoWa. Później Blizz się z tego wycofał bo niby tak społeczność chciała, pewnie chodziło o to że zabrakło czasu lub budżetu. Ja gry osobiście nie kupiłem i nie mam zamiaru, bo 30 euro za sam reskin to za dużo. Wolę pograć w klasycznego wc3.

Jeszcze z tego co czytałem to większość customowych map czy kampanii nie działa. W ogóle nie da się tworzyć customowych kampanii i Blizzard ma prawo do wszelkich map czy pomysłów które stworzą gracze:

https://www.blizzard.com/en-us/legal/2749df07-2b53-4990-b75e-a7cb3610318b/custom-game-acceptable-use-policy Także wszystko co stworzymy w edytorze jest własnością Blizzarda. Chyba tak ich sukces gier MOBA zabolał. 

Activision-Blizzard to niestety firma nastawiona tylko na zyski. Zero szacunku dla graczy.

Kotleciq
Gramowicz
29/01/2020 16:05
wolff01 napisał:
Kotleciq napisał:

przeczytałem trochę tych negatywnych recenzji graczy - szkoda marnować czas na czytanie tego :p Gra jest tak dobra jak przed laty, odmłodniałem dosłownie o kilkanaście lat. Ludzie chyba pomylili remaster z "rimejkiem". Ode mnie dostaje gra 8/10, bo jednak na cutscenkach, które mają podbite rozdzieczości względem oryginału momentami Thrall wygladał jak gumowy :D

Musisz zrozumieć że ludzie zostali "trochę" wprowadzeni w błąd. Gra była reklamowana jako coś wiecej niż reskin, mimo że między wierszami Blizzard powoli wycofywał się z obietnic. Na początek było "The Culling" na Blizzconie 2018. Przedstawiciele Blizzarda twierdzą że to był pokaz co moga zrobić, ale rzekomo dostali feedback że gracze nie chcą takich fajerwerków. Niestety ale jestem na 90% przekonany że po prostu obicęto budżet i ograniczono pracę do minimum, byle wypuścić (potrzebowali czegoś w tym roku fiskalnym, może dlatego też przesunięto premierę?). Ich polityka komunikacji, refundów za preordery (brak recenzji przed premierą, niemożność zwrotu po premeirze) to wszystko śmierdzi na kilometr. Komunikacja była podejrzanie cicha, jak na coś tak dużego jak remake ich klasyka. A jeśli chodzi o oceny graczy, to dochodzi też fakt że gra jest niestabilna, co jest problemem znanym już z bety...

U mnie gra w becie była faktycznie niestabilna - fps dropy, niedziałające ustawienia. Jednak pod koniec bety było już ok. Teraz ładnie leci, animacje są płynne, gra się wspaniale. Mam dziś wolne i prawie cały dzień pykałem.

Co do wycofywania się z tego co mogą zrobić - gracze sami są sobie winni. Ta fala "flejmu" jaka przeszła po forach, reditach, twitchach i ich kanałach wyraźnie pokazywała, że mają nic nie ruszać, no to nic nie poruszyli, chociaż doniecam mocno przebudowanie niektórych map w kampanii, wyglądają znacznie lepiej.  Podobnie jak przy remasterze SC - nie spodziewałem się niczego więcej po za tą samą grą w lepszej oprawie graficznej i to dostałem. Wkońcu zapowiadali remaster, nie remake czy rework. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby w patchach wypuścili jakieś nowinki. Wśród moich znajomych wszyscy jesteśmy zadowoleni, w weekend na pewno poleci sesyjka jak za starych dobrych czasów.




Trwa Wczytywanie