Diablo IV mroczniejsze, bo tego życzyli sobie gracze

pepsi
2019/11/08 19:01
6
0

Diablo II w najlepszy sposób wyznaczyło standardy dla serii szalenie popularnych hack’n’slashów. W Blizzardzie dobrze zdają sobie z tego sprawę i chcą to wykorzystać.

Diablo IV mroczniejsze, bo tego życzyli sobie graczeDiablo III było mocno krytykowane za zbytnią cukierkowość. Fanom serii przeszkadzały żywe barwy, które kontrastowały z mrocznym klimatem i tematem gry. Blizzard wyciągnął z tego wnioski. – Kiedy czytamy o tym, czego chcą nasi gracze, a mamy materiału z ponad 20 lat, bardzo często przewijają się opinie, że Diablo II jest wzorem w zakresie tonu i historii – mówi na łamach Polygonu Allen Adham, współzałożyciel Blizzarda i producent wykonawczy Diablo IV.

- Zgadzamy się z tym. Powrót do mroczniejszych czasów był więc dla nas w pewien sposób ekscytujący – dodaje. Wtóruje mu dyrektor artystyczny John Mueller. - Za każdym razem, kiedy tworzysz numerowaną kontynuację, masz okazję do przerzucenia kostki. Poczuliśmy, że w tej odsłonie, w Diablo IV, naprawdę chcemy pracować z mrokiem – tłumaczy.

GramTV przedstawia:

Blizzard uważa jednocześnie, by nie przesadzić w drugą stronę. – Nie chcemy, by gra była odrzucająca w jakikolwiek sposób. Kiedy myślimy o rzeczach takich jak gore… Staramy się myśleć o kontraście. Nie chcemy, by świat wywoływał takie odczucia – oznajmia Mueller.

Oferta gier w sklepie sferis.pl

Komentarze
6
KadwaO
Gramowicz
10/11/2019 09:51

W sumie o ile dobrze pamiętam na premierę D2 też ludzie narzekali, że zbyt kolorowa i za mało mroczna :/ A co do gore... to w sumie zaprzeczył zaczeniu słowa gore...

wiemar
Gramowicz
10/11/2019 08:54

zapowiedź wyglądała słabo a grafika w samej grze przypomina tą z path of exile. większość zostanie przeniesiona z trójki czyli brak nowych klas (barbarzyńca, czarodziejka, druid, pewnie amazonka lub jakiś łowca), BRAK HANDLU (jak w trójce), zbyt dużo klas przedmiotów: zwykłe, magiczne, rzadkie, legendarne, mityczne (te dwie ostatnie będą tak szybko wypadać że gra stanie się nudna po 3miesiącach), system głębokich szczelin, kooperacja tylko 4 graczy. Do tego kosmiczna cena za podstawkę, dodatek i mikrotranzakcje. Ogólnie gra tylko dla ślepych fanatyków serii

IDareKI
Gramowicz
09/11/2019 09:44
Khalid napisał:
 

Nie po prostu "brzydka" oprawa graficzna może zniechęcić odbiroców. A diablo to produkt masowy a nie niszowa gierka. A pegi jest +18 i nic tego raczej już nie zmieni. Diablo 2 miało pegi 16.  

Jestem ciekaw kiedy do kanonu wdarło się takie pojęcie jak "produkt masowy". Diablo było kiedyś tworzone przez pasjonatów, a teraz liczą się już tylko dollary. Czasy się trochę zmieniły. Jeśli chodzi o Diablo IV to póki co dali PEGI 18 (tymczasowo) cokolwiek by to nie znaczyło, ale to już jest niepokojące. 

Widocznie sam standard PEGI się zmienił. Jeśli Diablo miało PEGI 16 i wbijało w fotel to dziś PEGI 18 jest jakąś kpiną.

"Kiedyś" to wszystkie gry były tworzone przez pasjonatów, dziś każdy duży tytuł AAA ma przynieść odpowiedni wynik finansowy i dotrzeć do mas a nie żyjących w nostalgii fanów pierwszych części. Pasjonatów szukaj przy grach indie jak Eric Barone i jego Stardew Valley. 




Trwa Wczytywanie