Jak mogłoby wyglądać World of Warcraft na silniku Unreal? Oto Stormwind City na UE4

LM
2019/09/09 14:55
2
0

Ciekawa wizja, ale raczej bez szans na realizację, a nawet grywalną wersję.

Jak mogłoby wyglądać World of Warcraft na silniku Unreal? Oto Stormwind City na UE4

Nawet jeśli oprawa wizualna gry World of Warcraft w ciągu 15 lat jej istnienia przeszła spore przeobrażenia, to i tak nie porzuciła swojego charakterystycznego stylu artystycznego i powiązanej z nim kolorystyki. Trudno oczekiwać, by ktokolwiek zapuszczał się na serwery fantasy MMORPG w poszukiwaniu realizmu, szczególnie gdy seria zakorzeniona jest w zupełnie innym ujęciu świata Azeroth już od pierwszych RTS-ów prezentujących uniwersum. Nie mniej w sieci pojawiła się ciekawa wizja największego miasta ludzi – Stormwind – którego prezentacja pokazuje, jak mógłby wyglądać świat Azeroth z większą dozą realizmu i przy porzuceniu charakterystycznego dla marki stylu.

Całość prezentuje się naprawdę obiecująco i w moim odczuciu świetnie nadałoby się jako miejsce akcji dla fabularnego singlowego RPG-a osadzonego w Azeroth. Niestety załączony do wiadomości materiał wideo i towarzyszące mu screeny to tylko wizualna prezentacja, bez szans na zrealizowanie grywalnego buildu. A gdyby jednak to gralibyście?

World of Warcraft zadebiutowało w 2004 roku, by 15 lat później doczekać się wydania World of Warcraft Classic, które pozwala powrócić do początków gry. Tytuł pojawił się wyłącznie na PC.


GramTV przedstawia:

Sprawdź bogatą ofertę gier na PC i konsole w sklepie Sferis.pl.

Komentarze
2
Illidian_Stormrage
Gramowicz
09/09/2019 16:31

I  z kilku milionów graczy zrobiłoby się kilkaset tysięcy bo mało komu odpaliłaby ta gra nie mówiąc już o rajdowaniu w 25 osób i jednoczesnym castowaniu spelli.

wolff01
Gramowicz
09/09/2019 16:20

Niby spoko, ale brakuje mi jednak tej charakterystycznej komiksowej grafiki. Imo w ten sposób gra za bardzo przypominałaby konkurencje...