Przerywniki filmowe w Cyberpunku 2077 obserwować będziemy z perspektywy pierwszoosobowej

Wincenty Wawrzyniak
2019/09/02 12:20
3
0

Nawet te mniej odpowiednie – studio CD Projekt RED postanowiło usunąć perspektywę trzecioosobową ze scenek przerywnikowych w swojej nadchodzącej produkcji i zamienić ją na pierwszoosobową.

Kolejne zmiany nadeszły do Cyberpunka 2077. Od czasu oficjalnej zapowiedzi gra bez wątpienia uległa licznym (mniejszym oraz większym) metamorfozom. Teraz okazało się, że twórcy ze studia CD Projekt RED postanowili całkowicie zrezygnować z perspektywy trzecioosobowej w przerywnikach filmowych. Zamiast tego, zdarzenia będziemy obserwować z perspektywy pierwszoosobowej. To jednak nie ma żadnego wpływu na cokolwiek innego – tylko przerywniki. Przykładowo, prowadząc pojazd będziemy mogli swobodnie przełączyć kamerę na widok zza pleców.Przerywniki filmowe w Cyberpunku 2077 obserwować będziemy z perspektywy pierwszoosobowej

To dość ciekawa sytuacja. Z jednej strony, głównym powodem tej decyzji jest zapewne próba zwiększenia imersji – oglądając przerywniki filmowe z perspektywy pierwszej osoby gracz znacznie bardziej będzie mógł wczuć się w granego przez siebie bohatera. Z drugiej strony oznacza to, że cutscenki nie będą wymagały od gry pokazania postaci – a przecież Cyberpunk 2077 zasłynął między innymi z niesamowicie rozbudowanego systemu kreacji oraz dopracowania najmniejszych szczegółów wyglądu.

GramTV przedstawia:

Cyberpunk 2077 zadebiutuje 16 kwietnia 2020 roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.


Pełna oferta gier komputerowych w sklepie Sferis.pl

Komentarze
3
Khalid
Gramowicz
02/09/2019 16:45
Sanders-sama napisał:

Nie ma to jak stworzyć mega rozbudowany kreator, a potem pozbawić cię podziwiania stworzonego przez ciebie bohatera w ruchu...

Być może przeliczyli się z datą premiery ?

Sanders-sama
Gramowicz
02/09/2019 16:37

Nie ma to jak stworzyć mega rozbudowany kreator, a potem pozbawić cię podziwiania stworzonego przez ciebie bohatera w ruchu...

Khalid
Gramowicz
02/09/2019 13:49

Szkoda w sumie. Mnie i tak będzie brakowało grania zza pleców. Imersja, imersja... już to powtarzają odkąd pamiętam. Imersja naprawdę ma sens w produkcjach VR. Ja rozumiem, że to nie 'płaski' Wiedźmin, bo w Cyberpunk jest bardziej vertykalny. Dużą rolę będą tu odgrywały wysokie budynki itd. Grę kupię i tak, ale może kiedyś doczekamy się mod'a, który będzie nam pozwalał na nieco inną perspektywę rozgrywki.




Trwa Wczytywanie