Wiecie, jak powstawały efekty dźwiękowe do dodatku Monster Hunter: World?

Wincenty Wawrzyniak
2019/07/19 11:30
0
0

Oprócz walenia wielkim młotem w lód było też wiercenie, skrobia kukurydziana i cegły.

Prawdziwe smoki lodowe na pewno sporo biorą za swoje aktorskie zdolności, dlatego Capcom postanowiło posłużyć się bardziej praktycznym rozwiązaniem. Aby stworzyć specjalne, dobrej jakości efekty dźwiękowe do dodatku Iceborne do gry Monster Hunter: World, firma posłużyła się między innymi młotami i cegłami.Wiecie, jak powstawały efekty dźwiękowe do dodatku Monster Hunter: World?Serwis Game Informer opublikował ostatnio wywiad, który przeprowadził z firmą Capcom odnośnie procesu powstawania efektów dźwiękowych. Jeden ze specjalistów w temacie, Wakana Kuroiwa, podzielił się z nami paroma technikami na tworzenie dźwięków, które wydają potwory z lodowej krainy oraz tych związanych bezpośrednio z tamtejszą pogodą. Na nagraniu widzimy, jak jeden z pracowników zespołu uderza bloki lodu wielkim młotem, aby stworzyć efekty dźwiękowe pod Velkhanę. Nawet przed przetworzeniem danego dźwięku w profesjonalnym studio trzeba przyznać, że brzmi jak coś, co faktycznie można by usłyszeć w grze. Użyto nawet skrobi kukurydzianej, a także wiertarki. Pomysłów zdaje się być wiele.

Po uzyskaniu odpowiedniej ilości efektów dźwiękowych, zespół wraca do studia, gdzie odpowiednio je edytuje, aby uzyskać efekt końcowy.

GramTV przedstawia:

Ciekawe, prawda? Teraz dziwnie będzie grać w Iceborne wiedząc, jak stworzono to, co słyszymy w słuchawkach.

Monster Hunter: World zadebiutowało 26 stycznia 2018 roku na konsolach PlayStation 4 oraz Xbox One, a także 9 sierpnia 2018 roku na komputerach osobistych. Rozszerzenie Iceborne pojawi się w podstawce 6 września 2019 roku na wspomnianych konsolach, natomiast na PC nadejdzie w grudniu.


Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!