Felieton

Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 bez cyklu dnia i nocy

Małgorzata Trzyna, 25 marca 2019 15:50 1

Wampiry nie mogą funkcjonować w dzień, więc twórcy uznali, że nie będą kazali graczom bawić się w unikanie światła słonecznego.

Niedawno zapowiedziano Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 i ujawniono sporo szczegółów o rozwoju młodego wampira, którym pokierujemy. Dyrektor kreatywny, Martin Ka'ai Cluney, w rozmowie z DualShockers postanowił zdradzić nieco informacji o cyklu dnia i nocy. Okazuje się, że w grze zawsze będzie panować noc i choć czas płynie, nie ma możliwości zrobienia czegokolwiek za dnia. Gdyby chcieć dodać dzień, którego wampiry nie znoszą, pojawiłyby się długie fragmenty, w których gracze musieliby walczyć o przeżycie, a to byłoby nudne.

- Jeśli chodzi o cykl dnia i nocy, nie chcieliśmy go. Czuliśmy, że korzyści byłyby niewielkie, więc nie opłacało się takiej funkcji przygotowywać. Zawsze jest noc, nie można niczego zrobić za dnia. Efektywnie zawsze jest 1:30 rano. Wszyscy są w łóżkach, bary ciągle są otwarte, ale jest za późno, by ktokolwiek robił coś ważnego.

- Mamy sposoby, by popychać historię naprzód. Możecie iść spać... i czasem coś się wydarzy podczas waszego snu. Innym razem będziecie potrzebowali snu, wampiry też potrzebują odpoczynku. Zatem, chociaż nie ma cyklu dnia i nocy, czas płynie naprzód, a wraz z jego upływem rozwija się fabuła.

Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 ma ukazać się na PC, PS4 i Xboksie One w pierwszym kwartale 2020.

Mortal Kombat 11 z dwoma patchami - w Wieży Czasu będzie łatwiej
Blacksad: Under the Skin - gra o kocim detektywie z datą premiery i zwiastunem fabularnym
PlayStation 5 najwcześniej w kwietniu 2020 roku
Assassin's Creed Unity pobrano w ubiegłym tygodniu 3 miliony razy
najnowsze