Nadchodzi Prodeus - staroszkolna strzelanka w stylu retro

Małgorzata Trzyna
2018/11/25 16:32
3
0

W grze zostaną wykorzystane współczesne techniki renderowania.

Nadchodzi Prodeus - staroszkolna strzelanka w stylu retro

Mike Voelle i Jason Mojica, którzy od lat zajmują się FPS-ami, pracują nad grą, która powinna zadowolić wielu fanów staroszkolnych strzelanek. Nosi ona tytuł Prodeus i będzie wykorzystywać współczesne techniki renderowania. Twórcy chcą, by gra oferowała taką jakość, jak produkcje wysokobudżetowe, a jednocześnie by jej wygląd przywodził na myśl techniczne ograniczenia starszego sprzętu. Prodeus to gra 3D, w którym nacisk położono na efekty wizualne, system odcinania kończyn, nieskończoną krew, dynamiczną akcję, destrukcję, wciągającą walkę z użyciem ciekawych typów broni oraz liczne sekrety do odkrycia. Gra ma zostać wydana w 2019 roku. Poniżej znajdziecie trailer:

GramTV przedstawia:

Gra ma być wspierana po premierze. Użytkownicy będą mogli tworzyć w niej własną zawartość z pomocą prostego w użyciu edytora poziomów.

Komentarze
3
Usunięty
Usunięty
03/12/2018 21:42

Wychowałem się na prawdziwym Doomie, Duke, Descent, Hexenie etc Patrząc na trailer Prodeus doskonale oddaje klimat retro FPS. Będę ją obserwować i mam nadzieję, że przynajmniej będzie tak dobra jak nasz rodzimy Project Warlock

Okkam-Hanzo
Gramowicz
25/11/2018 18:21

spoko klimacik, ale graficznie do mnie nie trafia, to wygląda jak grganie w najnowszego DOOMa tylko że na najniższych możliwych ustawieniach renderowania, wolałbym użycie staroszkolnych 2D sprajtów i może współczesny shader. Bo tak to wygląda jak nowoczesna gra odpalona na kartoflu

Pokrakk
Gramowicz
25/11/2018 17:14

Widzę, że twórcy obcięli nawet klatki animacji przeładowywania i ataku wręcz aby odtworzyć feeling strzelanek 2,5 D. Brawo!




Trwa Wczytywanie