Z mieczem na zombie - teaser trailer The Black Masses

Małgorzata Trzyna
2018/09/09 15:08
2
0

The Black Masses to RPG z otwartym światem, osadzone w średniowiecznych realiach, w którym na ekranie pojawi się nawet 10 000 zombie.

Z mieczem na zombie - teaser trailer The Black Masses

Brilliant Game Studios udostępniło gameplay trailer z The Black Masses, czyli RPG z otwartym światem. Akcja będzie toczyć się w średniowieczu, na wyspie mierzącej 16 kilometrów kwadratowych. W grze zmierzymy się z dziesiątkami tysięcy dusz opanowanych przez demony i spróbujemy rozwiązać zagadkę, w jaki sposób doszło do rozprzestrzeniania się diabelskiej plagi. Jak wynika z załączonego filmu, do dyspozycji będziemy mieli różne rodzaje broni do walki wręcz, swego rodzaju granaty i broń palną. Nie zabraknie też parkouru i wspinaczki oraz umiejętności, jakich jeszcze nigdy nie było w grze z perspektywy pierwszej osoby.

GramTV przedstawia:

W The Black Masses będzie można awansować bez końca i stać się niemal jak bóg oraz bawić się w kooperacji w czteroosobowym gronie. Twórcy obiecują także inteligentne hordy zombie przemierzające mapę w czasie rzeczywistym, elementy fabularne i dialogi z ocalałymi.

Brilliant Game Studios użyje technologii pozwalającej na pokazanie rekordowej liczby przeciwników na ekranie (ponad 10 000). Technologii tej twórcy używali w swym poprzednim tytule, Ultimate Epic Battle Simulator.

Komentarze
2
koNraDM4
Gramowicz
10/09/2018 17:44
Face7 napisał:

Ale drewno - a tekstury jak w 2002 roku. Poza tym - dalej nie rozwiązali problemu z tym "wyświetlaniem" tysięcy jednostek na raz na ekranie. W UEBS komputery nie wyrabiają i gra chodzi w 1-10 FPS.

I jeszcze jedno - średniowiecze? Broń palna? I takie natężenie ludności? 5 osób na metr kwadratowy, a wyspa ma 16 km to daje nam 3,200 postaci na całej wyspie. A tutaj mamy na raz na ekranie zobaczyć 10000 tysięcy. Chyba, że źle mierzę na oko, bo jeżeli tak i wypada mniej postaci na metr kwadratowy to w takim razie mogąc zobaczyć na raz 10000 wrogów będziemy tym samym w stanie zobaczyć większość wyspy w najlepszym momencie (widać na trailerze nieduże wzgórza z zamkiem) co jest też absurdem bo na trailerze w 0:53 możemy dostrzec, że z tyłu nawet drzewa się doczytują przy pustych ścieżkach. Czyli 10 tysięcy w danym momencie musi być bliżej nas co daje nam dużo większą liczbę postaci na metr kwadratowy. I teraz pomyślcie jakiej to mocy obliczeniowej potrzebuje - takie samej jak przy UEBS. Czyli nie ma co nawet myśleć nad takimi produkcjami, a twórcy powinni się wstydzić, że wykorzystują Unity do tego typu akcji wiedząc, że silnik nie uciągnie.

No kolego po pierwsze to muszę ci powiedzieć, że Zombie też nie było w średniowieczu. Po drugie idąc za wikipedią średniowiecze kończy się w Wieku XV, a pierwsza ręczna broń palna pojawiła się w latach 60 wieku XV, może to już sama końcówka i zależnie od tego jak mierzony jest początek renesansu to można jednak podpiąć broń palną pod średniowiecze choć raczej stacjonarną jak Armaty, które pojawiły się w latach 20 tego wieku.

Face7
Gramowicz
09/09/2018 21:28

Ale drewno - a tekstury jak w 2002 roku. Poza tym - dalej nie rozwiązali problemu z tym "wyświetlaniem" tysięcy jednostek na raz na ekranie. W UEBS komputery nie wyrabiają i gra chodzi w 1-10 FPS.

I jeszcze jedno - średniowiecze? Broń palna? I takie natężenie ludności? 5 osób na metr kwadratowy, a wyspa ma 16 km to daje nam 3,200 postaci na całej wyspie. A tutaj mamy na raz na ekranie zobaczyć 10000 tysięcy. Chyba, że źle mierzę na oko, bo jeżeli tak i wypada mniej postaci na metr kwadratowy to w takim razie mogąc zobaczyć na raz 10000 wrogów będziemy tym samym w stanie zobaczyć większość wyspy w najlepszym momencie (widać na trailerze nieduże wzgórza z zamkiem) co jest też absurdem bo na trailerze w 0:53 możemy dostrzec, że z tyłu nawet drzewa się doczytują przy pustych ścieżkach. Czyli 10 tysięcy w danym momencie musi być bliżej nas co daje nam dużo większą liczbę postaci na metr kwadratowy. I teraz pomyślcie jakiej to mocy obliczeniowej potrzebuje - takie samej jak przy UEBS. Czyli nie ma co nawet myśleć nad takimi produkcjami, a twórcy powinni się wstydzić, że wykorzystują Unity do tego typu akcji wiedząc, że silnik nie uciągnie.