Dla Larian Studios nadszedł moment, by ruszyć naprzód.
Dla Larian Studios nadszedł moment, by ruszyć naprzód.
Divinity: Original Sin II ukazało się rok temu, zaś w sierpniu tego roku doczekało się wydania Definitive Edition, w którym wprowadzono mnóstwo zmian i poprawek względem pierwotnej wersji. Studio nie planuje już kolejnych, wielkich zmian w grze, zadań czy bohaterów - nadszedł dla niego czas, by ruszyć dalej i zająć się czymś nowym.
- To nie jest tak, że nie rozmawialiśmy o dodawaniu nowych misji czy nowej postaci, ale w naszym życiu mamy czas na wykonanie ograniczonej liczby zadań - powiedział Sven Vincke, założyciel Larian Studios w rozmowie z PC Gamerem. - Włożyliśmy mnóstwo wysiłku w ulepszanie Divinity: Original Sin II. Ludzie zapominają, że takie przedsięwzięcia to dla nas trzy lata pracy. Kiedy pomyślisz o długości życia, zaczynasz liczyć, ile gier zdołasz zrobić. Okazuje się, że nie tak dużo. Dlatego musimy iść naprzód i zacząć coś nowego.
Pozostaje zatem czekanie na konkretne informacje o nowej grze Larian Studios - w międzyczasie warto zaś sięgnąć po Divinity: Original Sin II - Definitive Edition, które okazało się grą niemal idealną.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!