Wśród zmian znajdziemy też nowe elementy fabularne, cut-scenki, przeprojektowany pasek zdrowia psychicznego i nowe umiejętności.
Wśród zmian znajdziemy też nowe elementy fabularne, cut-scenki, przeprojektowany pasek zdrowia psychicznego i nowe umiejętności.
Adam Berlik w recenzji Past Cure pochwalił grę za ciekawe pomysły i grafikę, niemniej więcej było zgrzytów niż pozytywnych aspektów. Kulała fabuła i umiejętności postaci, a strzelaniny ciągnęły się w nieskończoność. Twórcy przyrzekli poprawić niedociągnięcia i opracowali obiecany patch.
- Byliśmy zdumieni odzewem społeczności. Reakcja na Past Cure była niesamowita, jako małe studio jesteśmy wdzięczni za pozytywny wkład fanów. Wsłuchaliśmy się w ich opinie i sprawdziliśmy, co nie do końca zagrało, wprowadziliśmy szereg zmian, dodatków, ulepszeń, sporo rzeczy przeprojektowaliśmy, by wyciągnąć z Past Cure to co najlepsze, włożyliśmy w pracę nad grą wiele miłości - zapewnił Simon Gerdesmann, dyrektor zarządzający Phantom 8.
Wśród nowości w Past Cure znajdziemy:
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!