![]()
Pociski lecą szybciej, dzięki czemu łatwiej trafić przeciwników, niektóre rodzaje broni mają też mniejszy rozrzut.
Pociski lecą szybciej, dzięki czemu łatwiej trafić przeciwników, niektóre rodzaje broni mają też mniejszy rozrzut.
![]()
Ruiner, który debiutował we wrześniu, bardzo przypadł do gustu Mateuszowi - w recenzji określił on grę czarnym koniem roku. Ekipa Reikon nie spoczęła na laurach i zaczęła wprowadzać poprawki na bazie opinii graczy. Prócz usunięcia błędów, wprowadzono zmiany w balansie. W efekcie gra otrzymała aktualizację poprawiającą szybkość kul i precyzję strzelania, dzięki czemu broń dystansowa sprawdza się w walce znacznie lepiej.
W Ruiner można wybierać między trzema poziomami trudności. Na poziomie łatwym obniżono poziom wyzwania - gracze mogą teraz zapuszczać się w różne zakamarki, nie musząc obawiać się strasznej i okrutnej śmierci. Na poziomie normalnym przeciwnicy zadają mniej obrażeń. Na poziomach normalnym i trudnym wrogowie szybciej giną od pocisków. Łatwiej jest też uniknąć laserowego promienia. Z kolei granaty ogłuszające zużywają 50% więcej energii. Twórcy zapewniają, że mimo zmian (których pełną listę można znaleźć tutaj), gra nadal jest trudna.
W kolejnej aktualizacji Ruiner zostanie dodana możliwość przypisania klawiszy wedle uznania. W przyszłości możemy też oczekiwać dodania wsparcia dla ekranów o proporcjach 21:9.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!