Kwadrans z Elex, nowej gry twórców serii Gothic i Risen

Adam "Harpen" Berlik
2017/08/28 10:34

Premiera jesienią tego roku na PC, Xbox One i PlayStation 4.

Kwadrans z Elex, nowej gry twórców serii Gothic i Risen

W sieci pojawił się 15-minutowy gameplay z Elex, czyli najnowszej propozycji studia Piranha Bytes odpowiedzialnej za kultową serię Gothic oraz Risena. Na poniższym materiale wideo zobaczymy nie tylko eksplorację wirtualnego świata (zarówno otwarte przestrzenie, jak i zamknięte lokacje), ale także dialogi z postaciami niezależnymi oraz walkę z przeciwnikami. Gameplay został opatrzony niemieckojęzycznym komentarzem twórców.

Elex zadebiutuje 17 października i będzie dostępny w pełnej polskiej wersji językowej przygotowanej przez rodzimego wydawcę, CDP (tutaj dostępny jest prolog z dubbingiem).

Komentarze
13
Kotleciq
Gramowicz
29/08/2017 18:43
Shu napisał:

No wlasnie.. To Piranha - doświadczone studio, nie jacyś nowicjusze. Dlatego uważam, że powinno się od nich wymagać więcej. Jest doświadczenie, jest technologia - powinni to zrobić znacznie lepiej, dorównać do pewnych standardów w animacji i grafice. Z każdą ich grą licze, że może w końcu im się uda i z każdą jestem zawiedziony. 

a może potrafią, tylko jak mają to zrobić, mając na całą grę ok. 2mln euro? (patrz: dofinansowanie na elex2 z EU, które po przeliczeniu jasno pokazuje, że cały  budżet to ok. 2mln euro.) Znacznie lepiej wygląda coś takiego, niż implementacja kolejnego super rage doll'a. Zorinetuj się ile to wszystko kosztuje, ja się czasami przy 30 sek reklamie łapię za głowę ile musimy kasy wydać, aby zanimować jedną czy dwie postaci... 

2mln euro to średnio 2 cinematici kosztują w takim W3 czy androbiedzie... a oni zrobili całą grę, niewielkim zespołem. Tak wszystkim animacje przeszkadzają a tyle ludzi gra w battlefielda 1 (żołnierze poruszają się jakby mieli bolesne zatwardzenie), minecrafta, cs'a, skyrima i pozostałe TESy, nikt nie narzeka, a w cale tak wielkiej różnicy nie ma :) no ale trzeba się przypierdzielić.  Jedyne co mocno boli to słaba animacja twarzy, lepiej jak w Risenach, znacznie lepiej niż w andromedzie ;) ale to wciąż 5 lat za czołówką. 

Usunięty
Usunięty
29/08/2017 15:01

Moze standardem w animacji jest dla nich andromeda? W takich razie dorównują jej, a nawet przescigaja ja spokojnie /uploads/emoticons/smile.png" srcset="/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20" />

MisioKGB
Gramowicz
29/08/2017 13:31
2 godziny temu, Shu napisał:

Wygląda mniej topornie niż na wczesniejszych gameplayach ale nadal CHOLERNIE topornie. Dobre chęci to nie wszystko /uploads/emoticons/smile.png" srcset="/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20" />

No wlasnie.. To Piranha - doświadczone studio, nie jacyś nowicjusze. Dlatego uważam, że powinno się od nich wymagać więcej. Jest doświadczenie, jest technologia - powinni to zrobić znacznie lepiej, dorównać do pewnych standardów w animacji i grafice. Z każdą ich grą licze, że może w końcu im się uda i z każdą jestem zawiedziony. 

W sumie racja :D, nie ma co, działają bardzo długo i już powinni się wielu rzeczy nauczyć. Pomimo tego mam do nich sentyment i kupuje ich gry, tak to już jest hehe.




Trwa Wczytywanie