E3 2017: trailer i gameplay z Assassin's Creed Origins prosto z konferencji Microsoftu

Małgorzata Trzyna
2017/06/11 23:55
4
0

Pokazano nie tylko trailer, ale też fragment rozgrywki, na którym główny bohater - Bayek - musi zabić fałszywą wyrocznię.

O tym, że Assassin's Creed: Origins przeniesie nas do starożytnego Egiptu, krążyły plotki już od długiego czasu. Niedawno w sieci pojawiły się zdjęcia artykułu z Game Informera, dzięki którym mogliśmy dowiedzieć się nieco więcej o fabule i mechanice zabawy. W grze wiele rozwiązań zaczerpnięto z gatunku RPG (awansowanie, drzewko rozwoju). Akcja będzie toczyć się w czasach Kleopatry, a głównym bohaterem gry będzie Bayek, który założy w Egipcie bractwo asasynów.

GramTV przedstawia:

Dzięki fragmentom rozgrywki mamy okazję przekonać się, jak wygląda w praktyce nowy orli wzrok (potraktowany dosłownie - Bayek wysyła swą orlicę, by zorientować się w terenie), skradanie się, mechanika walki wręcz i na dystans (tym razem wrogowie nie będą czekać na swoją kolej, by zaatakować, a tym samym gracze przyzwyczajeni do oczekiwania na dobrą okazję do kontrataku będą musieli zmienić swe nawyki). Nie będzie też mini-mapy, a kompas. Pokazano również, jak będzie wyglądać zdobywanie nowego wyposażenia.

Assassin's Creed: Origins trafi na PC, PS4 i Xboksa One 27 października 2017. Gra zaoferuje w pełni otwarty świat i ma działać w 4K - oczywiście, najlepsze wrażenia zapewni rozgrywka na Xbox One X.

E3 2017: trailer i gameplay z Assassin's Creed Origins prosto z konferencji Microsoftu

Komentarze
4
Pureya
Gramowicz
12/06/2017 20:16

Trochę za dużo kombinowania wydaje mi się będzie z tymi wszystkim upgrade broni i umiejętności. Za wcześnie, aby cokolwiek wróżyc tej grze, oby wyszedł z tego solidny kawałek softu.

Fang
Gramowicz
12/06/2017 17:01

Ta seria nigdy nie była super realistyczna ale łuk który leczy jak trafisz to przesada /uploads/emoticons/unsure.png" srcset="/uploads/emoticons/unsure@2x.png 2x" title=":/" width="20" />

Face7
Gramowicz
12/06/2017 16:54

Walka przypomina coś pokroju Dark Souls ale dużo sztywniej, bohater też jakiś taki smutny (Jak Conor z ACIII), "nowością" jest zmiana sokolego wzroku na zwiad orłem (jak zwiad dronem w TC: Wildlands), strzała z łuku która jakoś magicznie zmienia tor lotu, żeby trafić w główny cel. No i dam sobie rękę uciąć, że będzie downgrade i skopana optymalizacja. Szału nie ma i na premierę pewnie nie wezmę




Trwa Wczytywanie