BioWare pracuje nad kolejną odsłoną serii Dragon Age

LM
2017/05/22 16:30

Alexis Kennedy przyznał, że pracuje nad fabułą nadchodzącej produkcji.

BioWare pracuje nad kolejną odsłoną serii Dragon Age

W rozmowie z serwisem Eurogamer Alexis Kennedy – twórca takich gier jak Sunless Sea czy Fallen London – potwierdził, że pracuje nad główną linią fabularną kolejnej odsłony serii Dragon Age. Tym samym potwierdził, że BioWare pracuje nad kolejną odsłoną serii, która jeszcze nie została oficjalnie zapowiedziana i prawdopodobnie jest dopiero na wczesnym etapie procesu deweloperskiego. Scenarzysta przyznaje, że studio pozostawiło mu sporą dowolność, a wycinek gry, nad którym pracuje jest niezależny od efektów pracy innych pisarzy. Przy okazji zdradził, że jego projekt jest zrealizowany co najmniej w połowie, a gdy prace dobiegną końca, to będzie musiał skonfrontować swoje dzieło z pozostałymi scenarzystami gry.

GramTV przedstawia:

Możliwe, że więcej na temat gry dowiemy się na najbliższym E3, ale jest niewielka szansa, że nowy Dragon Age ukaże się przed nieujawnionym jeszcze tytułem od BioWare, który na razie znamy pod nazwą Dylan. Poprzednia i zarazem trzecia odsłona serii Dragon Age – Inkwizycja – ukazała się w listopadzie 2014 roku.

Komentarze
12
Illidian_Stormrage
Gramowicz
23/05/2017 21:46

Nie nakręcam się po dość średniej Inkwizycji, choć mam nadzieję że jednak zresocjalizują się nowym projektem.

Usunięty
Usunięty
23/05/2017 20:35
7 godzin temu, zbyglu napisał:

Patrząc na ich ostatnie dokonania to raczej jest nie możliwe.

Problemem jest ta interpretacja ich dokonań

2011 - The Old Republic wyszło im jako tako z tym wyjątkiem, że o ile fabularnie im całkiem wyszło to pod względem mechaniki i zawartości to była tragedia i musieli przejść na F2P by gra przetrwała.

2011 - Dragon Age 2 to była próba przypodobania się "casualom z konsol" tylko problem jest taki, że została znienawidzona przez zarówno graczy PC, regularnych graczy na konsolach i także o dziwo przez casuali /uploads/emoticons/blink.png" srcset="/uploads/emoticons/blink@2x.png 2x" title="O.o" width="20" />. A to dlatego że tak uprościli rozgrywkę i fabułę, że gra była praktycznie nudna jak flaki z olejem i nawet graficznie to nie trzymało poziomu na jakiejkolwiek z platform /uploads/emoticons/cool.png" srcset="/uploads/emoticons/cool@2x.png 2x" title="B|" width="20" />

2012 - Mass Effect 3 ogólnie był grą bardzo dobrą tylko problemem stała się buta Bioware w sprawie zakończenia gry. Zamiast jak CDPR z Wiedźminem 2 i wersją rozszerzoną powiedzieć, że po prostu nie mieli czasu na dokończenie lub dodanie paru rzeczy to Bioware odstawiło jedną wielką szopkę /uploads/emoticons/laugh.png" srcset="/uploads/emoticons/laugh@2x.png 2x" title="xD" width="20" />. Najpierw chrzanili, że nie mają środków i czasu co biorąc pod uwagę jak dobrze gra się sprzedała było jedną wielką bzdurą. Potem pierdzielili o swojej artystycznej wizji i nie ulegną naciskom społeczności, ale i tak wszyscy wiemy  jak to się skończyło. I dodali jeden wątek od społeczeństwa graczy i walnęli 3-5 obrazków z narratorem do każdego zakończenia./uploads/emoticons/rolleyes.gif" srcset="/uploads/emoticons/rolleyes@2x.png 2x" title="9_9" width="20" />

2014 - DA:I także znane jako Dragon Age: the apology edition. Dobra najpierw musieli poprawić wizerunek marki po tragicznym DA2 i nawet im to jakoś się udało, ale bez potknięć i problemów się nie obeszło /uploads/emoticons/tongue.png" srcset="/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" title=":P" width="20" /> . Po pierwsze mikropłatności nie dawały powodów do optymizmu biorąc pod uwagę wcześniejsze dokonania modelu AAA+mikropłatności, a zwłaszcza jeśli chodzi o gry od EA i te pozostałości MMO w grze czyli durne questy typu "znajdż 5 marchewek na terenie po wielkiej bitwie" po połowie gry podczas gdy jesteś w drodze do questa od którego zależą losy świata. /uploads/emoticons/biggrin.png" srcset="/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" title=":D" width="20" /> Dodatkowo trzeba wspomnieć jak to po premierze ME3 od Bioware zaczęli odchodzić kluczowi członkowie ekipy./uploads/emoticons/cool.png" srcset="/uploads/emoticons/cool@2x.png 2x" title="B|" width="20" />

2017 - Mass Effe Andromeda i od czego zacząć. Dobra na pierwszy ogień pójdzie fakt, że dniu premiery w Bioware nie było nikogo ze starej gwardii odpowiedzialnej za wcześniejsze klasyki, a to nie napawało( jak później się okazało słusznie) do optymizmu /uploads/emoticons/rolleyes.gif" srcset="/uploads/emoticons/rolleyes@2x.png 2x" title="9_9" width="20" />. Nawet przed premierą było wiadomo, że graczy czeka totalna gnojowica biorąc pod uwagę że na kilka dni przed premierą twórcy palnęli jak to gra może nie działać jak należy w dniu premiery /uploads/emoticons/laugh.png" srcset="/uploads/emoticons/laugh@2x.png 2x" title="xD" width="20" />. Później mamy wgląd kto przy tym pracował i o w mordę SJW i nowicjusze co mogło pójść nie tak? W praktyce wszystko co się dało:/uploads/emoticons/happy.png" srcset="/uploads/emoticons/happy@2x.png 2x" title="^_^" width="20" />

* Walka jest uproszczona względem wszystkich 3 części poprzednich jeśli chodzi o taktykę oraz fakt, że ma zrąbany system kolizji przez co gra nie zalicza trafień./uploads/emoticons/huh.png" srcset="/uploads/emoticons/huh@2x.png 2x" title="o.O" width="20" />

* Fabularnie to jest dno totalne i nic się nie trzyma kupy, wszyscy w tej grze to totalnie skończeni debile./uploads/emoticons/laugh.png" srcset="/uploads/emoticons/laugh@2x.png 2x" title="xD" width="20" />

* Jakimś cudem sknocili multiplayera - nie ma systemu skalowania itd./uploads/emoticons/tongue.png" srcset="/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" title=":P" width="20" />

* Warstwa techniczna sknocona na wszystkich platformach i to mimo oczywistego downgrade grafiki i animacji postaci./uploads/emoticons/blink.png" srcset="/uploads/emoticons/blink@2x.png 2x" title="O.o" width="20" />

* Interfejs użytkownika to jest jakaś herezja./uploads/emoticons/wacko.png" srcset="/uploads/emoticons/wacko@2x.png 2x" title=":S" width="20" />

* Elementy RPG ograniczone do minimum,  w także interakcje z twoją drużyną /uploads/emoticons/angry.png" srcset="/uploads/emoticons/angry@2x.png 2x" title=">:(" width="20" />

* Ogólna rozgrywka i motyw jeśli chodzi o eksplorację w poszukiwaniu nowych planet możliwych do skolonizowania jest w porządku tylko niestety nierozgarnięte małpy odpowiedzialne za tą grę schrzaniły sprawę po całości /uploads/emoticons/cool.png" srcset="/uploads/emoticons/cool@2x.png 2x" title="B|" width="20" />

Więc tak jakby by to było stare Bioware to by może coś z tego nowego DA by wyszło, ale biorąc pod uwagę kto tam obecnie siedzi to nie zdziwiłbym się gdyby ELEX był o wiele lepszy. 

 

Usunięty
Usunięty
23/05/2017 13:58
33 minuty temu, chacaron napisał:

To tylko Twoja opinia.

Odpowiedź z cyklu "ała, prawda mnie zabolała"?




Trwa Wczytywanie