Felieton

Skala Preya jest dla jego twórców "niepojęta"

Patryk Purczyński, 06 kwietnia 2017 16:40 0

Seth Shain do końca nie dowierza, że ekipie Arkane Studios udało się stworzyć Preya w obecnej postaci.

Skala Preya jest dla mnie w pewnym sensie niepojęta - przyznaje Seth Shain, główny projektant systemów, na łamach GamesTM. - Zasięg, zuchwalstwo, nieposkromiona pycha - sądzę, że zrobiliśmy grę, która jest większa niż nasz zespół, a mimo to daliśmy radę. Jestem zachwycony tym, jak ukształtowała się gra - stwierdza. Na miesiąc przed premierą ekipa Arkane Studios ma już wszakże dość dokładny obraz tego, co udało jej się stworzyć.

- Sama zuchwałość, z jaką podeszliśmy do produkcji tej gry, jest dla mnie niepojęta. Fakt, że byliśmy w stanie zapakować to wszystko pod szyldem Preya jest w pewnym sensie niesamowite. To najlepsze potwierdzenie, do czego ten zespół jest zdolny i ile tkwi w nim pasji. Każdy podzielał tę wizję i chciał doprowadzić do jej zrealizowania - komplementuje Shain.

Odnosi się też do inspiracji, jakie Arkane Studios czerpało z Arx Fatalis czy System Shocku 2. - Nie mógłbym zaprzeczyć, że te gry wywarły na nas wpływ. To prawda, kochamy te gry. To są tytuły, które nas inspirują. Jesteśmy bardzo świadomi tego, co tworzymy. Podtrzymujemy tradycję wciągających symulacji, która jest zapisana w naszym DNA. Nie zapominamy o naszym rodowodzie i tym, co nas inspiruje - dodaje Shain.

Prey ukaże się 5 maja. Zapraszamy do obejrzenia nowego zwiastuna i pierwszych 35 minut z gry.

The Elder Scrolls Online - DLC Wrathstone zadebiutuje na PC za kilka dni
Ubisoft dorzuca darmową grę do zamówień The Division 2 na PC
Blizzard bez dużej premiery w 2019 roku
Dangerous Driving, duchowy spadkobierca Burnouta, zadebiutuje w kwietniu
najnowsze