Co zmieniło się w Ghost Recon Wildlands po zamkniętych betatestach?

Paweł Pochowski
2017/02/25 13:30
6
0

Zamknięta beta przyczyniła się do poprawy gry w wielu aspektach, ujawnił Ubisoft i wymienił najważniejsze ze zmian.

Co zmieniło się w Ghost Recon Wildlands po zamkniętych betatestach?

Trwające aktualnie otwarte, publiczne testy Ghost Recon Wildlands są już bardziej formą reklamy i mają zachęcić graczy do sięgnięcia po tytuł, gdy tylko pojawi się on w sklepach podczas swojej premiery tuż na początku marca. Jest bowiem zbyt późno na to, by deweloperzy na podstawie zebranego feedbacku zdążyli opracować i wprowadzić do gry większe poprawki, choć z całą pewnością testy pozwolą na doszlifowanie sieciowej infrastruktury Wildlands.

Gra ma za sobą jednak kilka rund zamkniętych betatestów, które pozwoliły usprawnić ją na wielu polach. Pecetowa wersja gry doczekała się V-Syncu, naprawy problemów z uruchomieniem gry, możliwości przewijania początkowych filmików po ich pierwszym obejrzeniu oraz ustawień grafiki na poziomie ultra. Ogólnie natomiat, niezależnie od platformy, gra zyskała szereg poprawek w kontekście gameplayu oraz misji, ulepszenia synchronizacji i połączenia między graczami w trybie kooperacji, poprawiono także poziomy trudności, dzięki czemu rozgrywka stanie się większym wyzwaniem - szczególnie na najwyższym poziomie trudności. Dodatkowo twórcy odkryli i poprawili kilka błędów związanych z animacjami i dźwiękiem w grze.

GramTV przedstawia:

Oczywiście nie oznacza to, że Ghost Recon Wildlands na starcie będzie całkowicie pozbawione bugów. Już teraz gracze donoszą o tym, że publiczna beta sprawia kilka problemów. Jest jednak szansa, że całość będzie po prostu bardziej dopracowana niż byłaby bez poszczególnych testów, a naprawa pozostałych ciągle błędów może potrwa krócej niż bez nich. Trzymamy kciuki. O tym, jak wyszło przekonamy się 7 marca. To wtedy gra trafi do sklepów w trzech wersjach - na PC, PlayStation 4 oraz Xbox One.

Komentarze
6
porckypizgus
Gramowicz
26/02/2017 22:02
GunarDAN napisał:
piomink napisał:

Dropy z 40 do 25fps na gtx1070+i5 na ultra w zaledwie full hd. Nie polecam.

Dziwne. U mnie na takim samym konfigu na ultra najmniej miałem 40-50 fps. Na drugiej mapce to nawet nie schodzi poniżej 60. A jak się lekko przytnie opcje, to stałem 60.

U mnie było 70 FPS przeważnie a mam starą i5 trzeciej generacji, 8GB RAM i GTX 1070.

GunarDAN
Gramowicz
25/02/2017 23:02
piomink napisał:

Dropy z 40 do 25fps na gtx1070+i5 na ultra w zaledwie full hd. Nie polecam.

Dziwne. U mnie na takim samym konfigu na ultra najmniej miałem 40-50 fps. Na drugiej mapce to nawet nie schodzi poniżej 60. A jak się lekko przytnie opcje, to stałem 60.

Usunięty
Usunięty
25/02/2017 22:35

W becie nie miales opcji zwiazanych z pro , dopiero w pelnej to zobaczysz. Tak jak divison dostanie teraz łatkę z lepszymi teksturami tak i wildland po pewnym czasie tez na stówe dostanie.




Trwa Wczytywanie