Zapowiedziano Necromunda: Underhive Wars - taktyczne RPG w uniwersum Warhammer 40k

Małgorzata Trzyna
2017/01/18 16:15
5
0

W Necromunda: Underhive Wars będziemy walczyć o kontrolę nad gigantycznym labiryntem pełnym opuszczonych fabryk i zapomnianych technologii.

Zapowiedziano Necromunda: Underhive Wars - taktyczne RPG w uniwersum Warhammer 40k

Focus Home Interactive i Rogue Factor ogłosili nawiązanie współpracy z Games Workshop w celu stworzenia turowego, taktycznego RPG Necromunda: Underhive Wars. Produkcja będzie oparta na klasycznej grze Necromunda, osadzonej w uniwersum Warhammer 40,000. Gra pozwoli stanąć po stronie jednego z gangów bezlitosnych wojowników, którzy będą walczyć o Underhive - czyli ogromny labirynt pełen niszczejących fabryk, złomu i zapomnianych technologii.

GramTV przedstawia:

- Współpraca Rogue Factor z Focus i Games Workshop to historia zaufania, ciężkiej pracy i ogromnej pasji do uniwersum Warhammer - podkreślił Yves Bordeleau z Rogue Factor. - Nasza przygoda zaczęła się od stworzenia podwalin pod Mordheim: City of the Damned i wydania gry w Early Access. Udostępnienie Mordheim: City of the Damned w ramach Early Access było udanym przedsięwzięciem: pojawiło się wielu oddanych fanów, którzy pomogli stworzyć niesamowitą społeczność i poprawić wiele aspektów gry. Po udanej premierze na PC i konsolach, gdy nauczyliśmy się wielu cennych rzeczy, byliśmy gotowi na kolejny krok w podboju gatunku taktycznych RPG: Necromunda: Underhive Wars.

Więcej szczegółów dotyczących Necromunda: Underhive Wars poznamy podczas imprezy Focus' What's Next, która odbędzie się w Paryżu w dniach 1-2 lutego 2017.

Komentarze
5
Usunięty
Usunięty
19/01/2017 17:51

Pecetowa adaptacja Nekromundy w systemie turowym z edytorem do tworzenia własnych bitew.

Rozmarzyłem się...

Usunięty
Usunięty
19/01/2017 16:55
Ziw napisał:

cHICEK napisał:

Wreszie Necromunda !!! Tyle na to czekałem. To uniwersum zasługuje na grę w stylu xcoma.

Gdyby to była gra w stylu XCOMa, byłoby cudownie, ale Necromundę robią twórcy Mordheima, czyli możemy się spodziewać beznadziejnego konsolowego interface'u i sterowania zza pleców bohatera, które zamiast umożliwić taktyczne planowanie, zmusi nas do biegania w kółko, w celu znalezienia przyzwoitej pozycji. No ale za to może chociaz klimat 40K zostanie dobrze oddany, tak jak udało się to z WH w Mordheimie. 

No to prawda w Mordheim klimat i samo oddanie systemu było bardzo dobre. Ale ta kamera i sterowanie momentami doprowadzało do szału. Właśnie takie przeniesienie Mordheim czy Necromundy do mechaniki XCOMa to było by idealne połączenie. Mam nadzieję ze twórcy wyciągną lekcję z swojej pierwszej gry. Fajnie by było jak by poza głównymi gangami pojawili się Ratskini, Enforcerzy czy Nomadzi.

Usunięty
Usunięty
19/01/2017 09:18

cHICEK napisał:

Wreszie Necromunda !!! Tyle na to czekałem. To uniwersum zasługuje na grę w stylu xcoma.

Gdyby to była gra w stylu XCOMa, byłoby cudownie, ale Necromundę robią twórcy Mordheima, czyli możemy się spodziewać beznadziejnego konsolowego interface'u i sterowania zza pleców bohatera, które zamiast umożliwić taktyczne planowanie, zmusi nas do biegania w kółko, w celu znalezienia przyzwoitej pozycji. No ale za to może chociaz klimat 40K zostanie dobrze oddany, tak jak udało się to z WH w Mordheimie. 




Trwa Wczytywanie