Victor Vran zmierza na konsole! Premiera w przyszłym roku

Patryk Purczyński
2016/12/15 19:37
1
0

Pamiętacie izometryczne RPG-a Victor Vran? Wydana w połowie 2015 roku gra zostanie udostępniona także na konsolach obecnej generacji.

Victor Vran zmierza na konsole! Premiera w przyszłym roku

Firma wydawnicza Wired Productions ogłosiła, że izometryczny RPG Victor Vran w przyszłym roku trafi na PlayStation 4 i Xboksa One. Za produkcję odpowiadać będzie Haemimont Games, to samo bułgarskie studio, które stworzyło oryginalną wersję pecetową z 2015 roku. Wersje konsolowe powstają jednak od podstaw, a wiadomo już, że jedną z funkcji będzie wyświetlanie w 60 fps.

- Nasza oryginalna wizja zakładała wstrząśnięcie gatunkiem RPG poprzez dostarczenie gry kładącej nacisk na akcję. Reakcja prasy i fanó była niewiarygodna - wspomina Gabriel Dobrew, dyrektor wykonawczy Haemimont Games. - Współpraca z Wired Productions pozwoli nam poszerzyć bazę fanów i zaangażować jeszcze więcej graczy - dodaje.

W nadchodzących tygodniach także pecetowcy powinni spodziewać się ogłoszenia związanego z grą Victor Vran. Na razie wszyscy mogą podziwiać zwiastun wersji konsolowych. Warto też przypomnieć sobie co oferowała wersja pecetowa wczytując się w naszą recenzję.

GramTV przedstawia:

Komentarze
1
One_of_the_Many
Gramowicz
16/12/2016 12:00

Dochodzę do wniosku, że znaczenie słowa "izometryczny" zostało ostatnimi czasy bardzo zniekształcone. Tak w kwestii przypomnienia, "izometryczny" nie oznacza konkretnego ustawienia kamery. Rzut izometryczny jest specjalnym przypadkiem rzutu równoległego, który odznacza się między innymi brakiem perspektywy. Taki Transport Tycoon, Simcity 3000 (simcity 4 ma rzut równoległy, ale już nie izometryczny), diablo 1 to przykłady gier z widokiem izometrycznym, a już diablo 2 z włączoną perspektywą nie ma widoku izometrycznego. Właściwie widok izometryczny oznacza brak 3D.