Keep Talking and Nobody Explodes otrzymało wsparcie dla steamowego warsztatu

Paweł Pochowski
2016/08/14 10:45
0
0

Nie wiem jak Wy, ale ja już zacieram ręce z myślą o tych wszystkich modach, które opracują gracze.

Keep Talking and Nobody Explodes otrzymało wsparcie dla steamowego warsztatu

Kojarzycie Keep Talking and Nobody Explodes? To bardzo zabawna gra dla dwóch osób. Zadaniem jednej z nich jest siedzenie przed monitorem i próba rozbrajania bomby zgodnie ze wskazówkami udzielanymi przez drugą osobę - ta natomiast siedzi albo w tym samym pokoju (lecz nie patrzy na monitor), albo w zupełnie innym miejscu i za pomocą komunikacji głosowej otrzymuje opis rozbrajanej bomby. Próbuje skapnąć się, jak wyglądają poszczególny elementy bombowego ładunku, a następnie w instrukcji szuka odpowiednich wskazówek. Jak domyślacie się, gdy czas dobiega powoli końca, a dwóch graczy stara się gorączkowo z sobą dogadać, robi się ciekawie - pomysł jest genialny, co podkreślał w swojej recenzji Kamil, wystawiając grze finalną notę w postaci 9.5.

Teraz zabawa stanie się jeszcze lepsza, ponieważ produkcja otrzymała wsparcie dla warsztatu Steam. Wy wiecie, co to oznacza, pełno zwariowanych modów opracowanych przez innych graczy, a karuzela zaczęła już się kręcić. Jedna z pierwszych udostępnionych modyfikacji pozwala graczom rozbrajać ładunek podczas jazdy autobusem, który nie może zwolnić poniżej 50 mil na godzinę... brzmi znajomo? Oczywiście, że to motyw pożyczony z filmu Speed: Niebezpieczna prędkość z Keanu Reevesem i Sandrą Bullock w rolach głównych. Siedzący przed komputerem gracz musi nie tylko unieszkodliwić pakunek, ale także kierować autobusem.

Zobaczcie, jak to wygląda podczas zabawy i dajcie znać czy macie inne pomysły, które mogłyby urozmaicić zabawę w Keep Talking and Nobody Explodes.

GramTV przedstawia:

To jeszcze nie wszystko, bo aktualizacja oprócz warsztatu steam wprowadza do zabawy znacznie więcej elementów - kilka nowych utworów dla ścieżki dźwiękowej, sprzętową akcelerację dla myszy, która rozwiąże problemy z opóźnieniem przy włączonej synchronizacji pionowej, a także poprawki dla kilku innych błędów.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!