Bethesda wzorowała się na Destiny, projektując system strzelania w Falloucie 4

Małgorzata Trzyna
2015/11/05 14:59
0
0

Destiny ma świetny system strzelania, więc czemu nie oprzeć się na bardzo dobrych rozwiązaniach?

Bethesda wzorowała się na Destiny, projektując system strzelania w Falloucie 4

Bethesda postanowiła poprawić nie najlepszy system strzelania w Falloucie, wzorując się na Destiny. W projektowaniu tego systemu w Falloucie 4 pomagał Josh Hamrick, który po sześciu latach pracy w Bungie dołączył do Bethesdy. Jego głównym zadaniem jest praca nad bronią palną w Falloucie 4. Również id Software, twórcy Doom i Rage, pracowali nad nowym systemem.

- Główna różnica między nami innymi studiami polega na tym, że staramy się tworzyć jak najwięcej wariantów broni - powiedział reżyser Fallouta 4, Todd Howard. - Zawsze myślimy o skali. Nie jesteśmy zespołem, który zrobi raptem osiem rodzajów pistoletów i bez końca będzie skupiać się na jednym. Wiedzieliśmy, że będzie ich tysiące, więc musieliśmy zaprojektować system strzelania w taki sposób, by to uwzględnić.

GramTV przedstawia:

Howard przyznał, że strzelanie w Falloucie 3 nie było zbyt dobre. Rozpoczynając prace nad "czwórką", twórcy doskonale zdawali sobie z tego sprawę i postanowili stworzyć naprawdę dobrą, pierwszoosobową strzelankę.

Fallout 4 ukaże się 10 listopada.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!