Polski Superhot w fazie beta. Zobacz pierwszy gameplay

Patryk Purczyński
2015/08/01 18:50

Superhot Team wysłał wyraźny sygnał, że prace nad strzelanką Superhot przesuwają się do przodu.

Polski Superhot w fazie beta. Zobacz pierwszy gameplay

W sieci pojawiło się pierwsze nagranie rozgrywki z wersji beta Superhot. Gameplay nie jest długi i obrazuje to, co wszystkim graczom zainteresowanym produkcją studia Superhot Team jest doskonale znane - rozgrywkę opartą na ruchu i jego braku. Tylko, gdy użytkownicy się przemieszczają, przeciwnicy biegają i atakują. Kiedy zaś stoją w miejscu, mogą być pewni, że nie odniosą obrażeń.

W produkcji Superhot, które powstaje z myślą o pecetach, Linuksie, OS X i Xboksie One, wydatnie pomogła udana kampania na Kickstarterze. Premiera gry wstępnie zaplanowana jest na czwarty kwartał bieżącego roku. Przejście do fazy beta na pewno jest dobrym sygnałem w dążeniu do tegorocznej premiery.

GramTV przedstawia:

Komentarze
11
Usunięty
Usunięty
02/08/2015 23:14

> No ja się nie zgodzę z Tobą. Zależy co z tym dalej zrobią. Ja tu nie widzę żeby ktoś> robił całe gry w tym stylu ale myślę że będą pożyczać pomysł i wstawiać efektowne sekwencje> w grę.Może i można, ale będzie to po prostu bardziej dopracowany bullet time, który już był, różni się to tylko tym co go inicjuje. Tutaj zaprojektowano całą grę opartą o taką mechanikę więc jest to w miarę świeże, ale to typ świeżości pokroju portalu, ciężko przenieść do innej produkcji bez posądzeń o plagiat, a skopiowanie tylko częściowo da nam coś co już widzieliśmy. Dodatkowo rewolucja to dla mnie coś co się nadaje do wprowadzenia do każdej nowej gry gatunku bo po prostu zapiera dech i nikt nie wyobraża sobie grania bez tego. Tutaj mamy coś co mocno ogranicza dynamikę rozgrywki, jest na swój sposób ciekawe, ale zabija to to za co kocha się najczęściej fpsy, czyli akcje.

dariuszp
Gramowicz
02/08/2015 14:19

> > Szykuje się mała rewolucja na rynku strzelanin. Jestem jak najbardziej na tak. Też> nie> > mogę się doczekać premiery.>> Na rewolucję to bym nie liczył, raczej będzie czymś w rodzaju ciekawostki, być może> nawet zdobędzie całkiem sporą popularność, ale wprowadzenie tej mechaniki do innych fpsów> raczej nie będzie mieć sensu, chyba ze jako coś w rodzaju aktywowanej umiejętności, tylko> to już było.No ja się nie zgodzę z Tobą. Zależy co z tym dalej zrobią. Ja tu nie widzę żeby ktoś robił całe gry w tym stylu ale myślę że będą pożyczać pomysł i wstawiać efektowne sekwencje w grę. SPOKOJNIE można tym zastąpić QTE które są głupie.Nawet przy tak prostej stylizowanej grafice wygląda to naprawdę fajnie. Gdyby zabrało się za to studio mające na koncie tytuły z segmentu AAA - można zrobić coś naprawdę niesamowitego i świeżego.Ciekawe jak wyszło z Carmackiem? O ile pamiętam kontaktował się z nimi bo chciał zaprojektować jeden poziom :D

Usunięty
Usunięty
02/08/2015 12:51

Czas najwyższy, bo pamiętam jak się jeszcze na stronie łupało, tam kilka poziomów było dostępnych, wałkowało się to w kółko :D




Trwa Wczytywanie