Aktualizacja 2.3.0 do Diablo III - czym jest i do czego służy Kostka Kanaiego?

Małgorzata Trzyna
2015/07/29 18:55
2
0

Blizzard udostępnił informacje o potężnym artefakcie, Kostce Kanaiego, będącej prekursorem znanej z Diablo II Kostki Horadrimów.

Kostka Kanaiego to doskonałe narzędzie do modyfikacji przedmiotów. Pozwala ona pozyskiwać legendarne moce z przedmiotów i dodawać je do listy zgromadzonych mocy. W ten sposób gracze będą mogli korzystać z mocy danego przedmiotu bez konieczności jego zakładania, a także dowolnie je zmieniać. Dzięki temu rozwiązaniu nie trzeba już będzie przechowywać w skrytkach elementów wyposażenia, trzymanych na wszelki wypadek. Kostka pozwoli używać po jednej mocy z kategorii Broń, Pancerz i Biżuteria (oczywiście, tutaj również obowiązują ograniczenia, czy dana klasa może używać wybranego przedmiotu).

Drugą funkcją kostki jest możliwość przekuwania na nowo przedmiotów legendarnych i wylosowania na nowo ich statystyk (oczywiście, nie bez pewnego wysiłku). Przekucie przedmiotu sprawi, że zostaną usunięte z niego wszystkie zaklęcia. W ten sposób można wylosować przedmiot starożytny, ale z kolei przekuwanie starożytnego przedmiotu oznacza możliwość utraty tej mocy. Kostka może też usunąć z przedmiotu ograniczenie wymaganego poziomu, zmienić typ klejnotu lub materiału rzemieślniczego oraz zmienić jedną część zestawu na inną.

GramTV przedstawia:

Nazwa "Kostka Kanaiego" nie jest przypadkowa - jest to hołd dla Kevina Kanai'a Griffitha, który zajmował się tworzeniem grafik otoczenia w grze oraz świątecznych ilustracji w Diablo, a także marzył o wprowadzeniu do gry nowej Kostki Horadrimów oraz lokacji - Ruin Seszeronu. Niestety, po walce z chorobą nowotworową, zmarł 17 października 2014 roku.

Aktualizacja 2.3.0 nie ma jeszcze określonej daty premiery, ale można ją wypróbować na Publicznym Serwerze Testowym.

Komentarze
2
Usunięty
Usunięty
01/08/2015 01:15

Kostka jest pierwszym większym powiewem świeżości od premiery RoS, całkowicie endgamowych buildów nie zmieni, pewnie będzie jeden albo maksymalnie dwa na klasę, ale pozwoli na tworzenie ciekawych kombinacji skilli, które wciąż pozwolą na wykonywanie stosunkowo wysokich GR. Przynajmniej jakaś odskocznia bo farma ciągle na tym samym buildzie szybko nuży każdego kto nie ma w żyłach krwi koreańskiego gracza mmo.

Usunięty
Usunięty
01/08/2015 01:15

Kostka jest pierwszym większym powiewem świeżości od premiery RoS, całkowicie endgamowych buildów nie zmieni, pewnie będzie jeden albo maksymalnie dwa na klasę, ale pozwoli na tworzenie ciekawych kombinacji skilli, które wciąż pozwolą na wykonywanie stosunkowo wysokich GR. Przynajmniej jakaś odskocznia bo farma ciągle na tym samym buildzie szybko nuży każdego kto nie ma w żyłach krwi koreańskiego gracza mmo.