Wybuchy w Just Cause 3 to nie tylko efekciarstwo

Patryk Purczyński
2015/07/06 11:17
1
0

Wyjątkowo silny akcent położony przez twórców Just Cause 3 na destrukcję otoczenia nie ma sprowadzać się jedynie do konkurowania z Michaelem Bayem.

Wybuchy w Just Cause 3 to nie tylko efekciarstwo

Zwiastun Just Cause 3 z E3 był z pewnością najbardziej wybuchającą targową prezentacją. - Chcieliśmy, by destrukcja była w większym stopniu oparta na fizyce, by była zabawnym narzędziem, którego można używać w rozgrywce - mówi na łamach Official Xbox Magazine Andreas Boodbacka, starszy projektant techniczny w Avalanche Studios.

- Tu nie chodzi tylko o ładny wygląd i wybuchy. Jeśli prawidłowo powiążesz poszczególne elementy, możesz użyć ich jako defensywy lub stworzyć kaskadową destrukcję - zniszczysz całą bazę ciągnąc za jedną uwięź. Wcześniej nie było to możliwe, dopiero usprawnienia technologiczne pozwoliły nam zrobić tego typu rzeczy - tłumaczy Boodbacka.

GramTV przedstawia:

- Znalezienie złotego środka między fajnym a realistycznym jest trudne - ocenia. - Wszystko sprowadza się do wytworzenia dramaturgii w destrukcji. Jeśli strzelisz w jedną rzecz i ona wybuchnie, możesz tak zrobić po kilkakroć i będziesz znał efekt. Po krótkim czasie to nie będzie już najlepsza zabawa. Jeśli jednak podwiążesz to do helikoptera lub zestrzelisz wsporniki i to zacznie się turlać... Cóż, reżyserujesz całe zniszczenie. Jesteś Michaelem Bayem - dodaje przedstawiciel Avalanche Studios.

Komentarze
1
Usunięty
Usunięty
06/07/2015 13:05

Ja jestem JC3 trochę zawiedziony, bo mówiąc szczerze w ogóle nie widzę w niej, poza lokacją, żadnej nowinki - wygląda jak lekko odpicowane JC2. Dla mnie trochę mało... to wszystko czym chwalili się w gameplayu już było w dwójce....