Plotki o długości rozgrywki w The Order: 1886 zaczynają się potwierdzać

Katarzyna Dąbkowska
2015/02/05 13:50
9
0

Do sieci wyciekła również lista trofeów z gry.

Plotki o długości rozgrywki w The Order: 1886 zaczynają się potwierdzać

Niespełna tydzień temu pojawiły się plotki mówiące o tym, że The Order: 1886 będziemy mogli skończyć już w 8 godzin. Im bliżej premiery, tym jednak więcej wzmianek potwierdzających owe doniesienia znajdujemy. Wczoraj do sieci trafiła informacja, jakoby grę dało się ukończyć już nawet w 5 godzin.

Na stronie użytkownika wMikkel (jeśli chcecie kliknąć, uważajcie na spoilery) pojawiła się lista trofeów. Jedno z nich wspomniany gracz otrzymał za przejście The Order: 1886. Według listy zajęło mu to 4 godziny i 52 minuty. Okazuje się jednak, że czas ten liczony był od pierwszego trofeum i, jak twierdzi sam wMikkel, przed jego zdobyciem sporo grał. Informacjom zaprzeczył również Andrea Passino na swojej facebookowej stronie.

GramTV przedstawia:

Użytkownik strony NeoGAF stwierdził zaś, że grę ukończył w 10 godzin i tyle zapewne zajmie to użytkownikom, którzy nie będą pędzić przez rozgrywkę.

Ile prawdy w tych plotkach dowiemy się dopiero po premierze gry, czyli już za 15 dni.

Komentarze
9
Usunięty
Usunięty
07/02/2015 16:28

Grunt, że gra w 1080p. Prawda?

Usunięty
Usunięty
05/02/2015 17:42
Dnia 05.02.2015 o 17:21, AjKnowJu napisał:

Zobaczymy jak wyglądam gameplay jak już sami zagramy :) Ale nie powiem, straszą.

Gameplay wygląda tak:" The Order już na samym początku dema zdradza nam swój charakter – jest to gra akcji nafaszerowana skryptami w sposób wręcz niewyobrażalny. Faktyczny gameplay jest tu tak naprawdę jedynie dodatkiem do opowieści, użytkownik nigdy nie otrzymuje pełnego dostępu do umiejętności Gallahada i nie może wykonywać powierzonych zadań w wygodny dla niego sposób. Deweloperzy decydują tutaj absolutnie o wszystkim – to oni wyznaczają miejsca, w których się skradamy, oni również odblokowują noszoną przez rycerza broń palną, kiedy przyjdzie czas na strzelanie. Sterowanie naszym podopiecznym przypomina prowadzenie psa na smyczy, oglądane z perspektywy czworonoga. Niby możemy poruszać się w dowolnym kierunku, ale tak naprawdę nie oddalimy się zbyt daleko, bo nasze ruchy krępowane są przez skrypty. Produkt studia Ready at Dawn w ogóle nie oferuje tradycyjnej eksploracji – chadzamy wyłącznie wąskimi korytarzami lub po bardzo ograniczonych przestrzeniach, gdzie dochodzi do walk z użyciem broni palnej. " http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=10170Bardzo liczyłem na ten tytuł, ale 260 zł za interaktywny film? Wolę już odłożyć kasę na Bloodborn.

AjKnowJu
Gramowicz
05/02/2015 17:21

Zobaczymy jak wyglądam gameplay jak już sami zagramy :)Ale nie powiem, straszą.




Trwa Wczytywanie