ArenaNet zapowiada Heart of Thorns, pierwsze rozszerzenie Guild Wars 2

Piotr Bajda
2015/01/25 13:00

Tłumacząc przy okazji, czemu fanom na wieść w tej sprawie przyszło czekać tak długo.

ArenaNet zapowiada Heart of Thorns, pierwsze rozszerzenie Guild Wars 2

Wiemy, że wielu fanów czekało na ten moment, na to jedno zdanie - nadchodzi rozszerzenie do Guild Wars 2. Chcieliśmy uniknąć sytuacji, gdzie zapowiadamy prace nad nim i każemy zgadywać, co przyniesie. Czekaliśmy aż będziemy mogli zdradzić każdy z jego unikalnych elementów. Czekaliśmy, by móc pokazać co czyni je rozszerzeniem godnym Guild Wars 2 i właśnie to robimy. - mówi reżyser Guild Wars 2 Colin Johanson.

GramTV przedstawia:

Heart of Thorns nie ma jeszcze daty premiery. ArenaNet obiecuje nową miejscówkę - Maguum Jungle, nową profesję i wiele, wiele innych nowości czy usprawnień.

Komentarze
16
Fang
Gramowicz
26/01/2015 14:15
Dnia 26.01.2015 o 13:27, Noma napisał:

ciach

Tak, umiem czytać ze zrozumieniem, jakoś po prostu wyrwałem to zdanie z reszty tekstu (wiesz te emocje po zapowiedzeniu dodatku). Przyznaje się do winy ;)

Noma
Gramowicz
26/01/2015 13:27

Czy kolega umie czytać ze zrozumieniem? Revenant będzie mógł przyzywać dusze zabitych/martwych legend z świata Guild Wars. Więc taka Glint

Spoiler

która została zabita przez Kralkatorrik-a

jak sam to powiedziałeś, doskonale nada się do przyzwania prawda? Tym bardziej że nie była ona jakaś bardzo duża, więc rozmiarowo by się zgadzało.

Fang
Gramowicz
26/01/2015 09:09
Dnia 25.01.2015 o 17:21, Noma napisał:

na trailerze widzieliśmy jeszcze postać smoka, być może była to sama Glint?

Spoiler

Glint została zabita przez Kralkatorrik-a

Dodatek zapowiada się przyjemnie na pewno kupię kolekcjonerkę bo mam sentyment do całej serii. Nowa klasa na teraz mi się niezbyt podoba myślałem że będzie bardziej przypominać rytualistę z jedynki. Cieszy mnie bardzo GvG ale nie oszukujmy się jest to coś co powinno być od samego początku [jeśli dobrze zrozumiałem gildie mają go wybudować a nie kupić co może być naprawdę fajne jeśli będzie polegać na jakieś wspólnej grze a nie że po prostu potrzebujesz x materiałów]. Najbardziej jednak liczę na lepszą fabułę pierwsza część [wraz z kampaniami/dodatkami] był fajna dwójka natomiast ma fajną fabułę jedynie do jakiegoś 30-40 poziomu. Wiem że na to zapewne niema co liczyć ale chciałbym żeby wrócili do sposobu zdobywania skilli jaki początkowo był obiecywany. Tzn. każda klasa ma jakieś unikalne zadania do zrobienia typu elementalista szuka starożytnych ksiąg, necro starych grobowców a wój mistrzów walki.




Trwa Wczytywanie