Twórca Watch Dogs przyznaje: gra nie była perfekcyjna w żadnym calu

Patryk Purczyński
2015/01/19 08:34

Jonathan Morin opowiada o przyczynach, dla których Watch Dogs nie do końca spełniło pokładane w nim oczekiwania. Mówi też o pracach nad kontynuacją, które dzięki podejmowanemu ryzyku powinny dać lepszy efekt.

Twórca Watch Dogs przyznaje: gra nie była perfekcyjna w żadnym calu

- Nie sądzę, by Watch Dogs osiągnęło perfekcję pod jakimkolwiek względem. Jest tu mnóstwo miejsca na poprawę - oto szczera deklaracja Jonathana Morina z perspektywy czasu. - Nie zawsze widzi się takie rzeczy w momencie premiery. W owym czasie wierzyliśmy w to, że marka powinna wyglądać właśnie tak i taką dostarczyliśmy - wyznaje dyrektor kreatywny gry.

- Po wszystkim, po ochłonięciu po pięciu i pół latach produkcji i wzięciu wakacji, pozwoleniu ludziom zagrania w twój tytuł, pewne elementy stają się bardziej przejrzyste. To pozwala ci kontynuować pracę nad własną wizję przeniesienia tego na wyższy poziom. Tym razem masz na uwadze również fanów - i dopiero wtedy sprawy przyjmują interesujący obrót - kontynuuje Morin.

GramTV przedstawia:

Zapewnia, że w pracach nad drugą częścią Watch Dogs błędy nie zostaną powtórzone. - Kiedy zaczynasz nowy projekt, nową markę, jest to czysta karta w odniesieniu do wszystkiego co robisz. W sequelu jest większa presja na popchnięcie marki naprzód. Musimy podejść fanów w nowy sposób. Jednym ze sposobów na osiągnięcie tego celu jest podjęcie ryzyka - ocenia.

- Nie wziąłbym tej pracy na siebie, gdyby nie było w niej ryzyka, gdyby była po prostu nudna. Nie powinieneś się powstrzymywać przed próbowaniem czegoś, tylko dlatego, że jest to trudne i nieoczywiste. Musimy dać zespołowi produkcyjnemu coś trudnego do wykonania. Jeśli tego nie zrobimy, zespół może gasnąć. Nie wykorzystasz wiedzy jego członków, część może odejść. Nasza ekipa jest zasymilowana z wyzwaniem, jakie mamy i kto wie, gdzie nas to poprowadzi następnym razem - kończy.

Komentarze
60
Usunięty
Usunięty
19/01/2015 21:14

No oczywiście przeprosiny grubo po wszystkich wpadkach - spoko Ubi spoko. Watch_Dogs to gra, w której spędziłem wiele czasu, lecz nie tak jak chociażby w GTA IV, gdzie samą frajdą było jeżdżenie samochodami !!! Gra miała tak niewyobrażalny potencjał, a została tak "znudzona", że z perspektywy programisty i normalnego gracza wygląda to na grube naciągnięcie fanów... i kasy do portfeli :/

Usunięty
Usunięty
19/01/2015 21:14

No oczywiście przeprosiny grubo po wszystkich wpadkach - spoko Ubi spoko. Watch_Dogs to gra, w której spędziłem wiele czasu, lecz nie tak jak chociażby w GTA IV, gdzie samą frajdą było jeżdżenie samochodami !!! Gra miała tak niewyobrażalny potencjał, a została tak "znudzona", że z perspektywy programisty i normalnego gracza wygląda to na grube naciągnięcie fanów... i kasy do portfeli :/

Usunięty
Usunięty
19/01/2015 20:58

Jawnie i pod każdym względem wykalkulowana wypowiedź. Pół roku od premiery minęło, prezenty gwiazdkowe porozdawane. Dopiero teraz przyznają się do swoich błędów i sugerują, że słuchają graczy. Jednocześnie promując sequel. Ciekawe, kto jest taki naiwny i traktuje to jako dialog dev-gracz.




Trwa Wczytywanie