Informacje

Dying Light: sekrety systemu Natural Movement w pierwszym odcinku dzienników deweloperskich

13 Małgorzata Trzyna

Przekonajcie się, w jaki sposób działa Natural Movement - rewolucyjny system będący jednym z filarów produkcji Dying Light.

System Natural Movement został w całości zaprojektowany przez Techland. Gracze mogli przekonać się, jak działa to rozwiązanie podczas tegorocznych targów E3 w Los Angeles, które odbyły się na początku czerwca. Natural Movement zaprezentowano także podczas gamescomu w Kolonii. Teraz możemy poznać jego sekrety w pierwszym odcinku dzienników deweloperskich Dying Light i zobaczyć, jak płynnie i swobodnie bohaterowie przemierzają miasto Harran, uciekając przed hordami nieumarłych, wykorzystując parkourowe sztuczki i łącząc je z brutalną walką.

Premiera Dying Light planowana jest na luty 2015. Gra zmierza na PC, PS3, Xboksa 360, PS4 i Xboksa One.

13 komentarzyDodaj swój

Przeczytaj wszystkie komentarze na forum
DragonSuspire

No i to rozumiem, podoba mi się ta gra tak bardzo że zamówię pre-order.
POLACY ROBIĄ O WIELE LEPSZE GRY np.WIESIEK :) i DYING LIGHT WYMIATA PO PROSTU, żadne gry z producentów electronic arts i te inne nigdy nie bedą lepsze od polskich i mam rację.

Odpowiedz
G theZoSo

Mam nadzieję, że gra faktycznie okaże się pewnego rodzaju kamieniem milowym dla gatunku. Ładnie się to wszystko prezentuje, a do tego jeszcze ta swoboda działania - oby tylko produkt końcowy rzeczywiście był tak dobry, jak w zapowiedziach.

Odpowiedz
G Muradin_07

Na PGA można było sobie pograć w zeszłym roku i nie chcieliście jak mówiłem spróbujcie, bo fajne ;>A wtedy już wyglądało wszystko naprawdę dobrze i ciekawy jestem jak będzie w momencie premiery. Raczej tylko lepiej.

Odpowiedz
G theZoSo

To powiem inaczej - mnie ta gierka raczej nie interesuje na tyle, bym ją kiedykolwiek ograł. Po prostu dobrze jej życzę.

Odpowiedz
GunarDAN

Gra zapowiada się fajnie, ale osobiście wolałbym Chrome2. DL może kupię, ale tylko pod warunkiem, że gra faktycznie jest tak dobra, jak ją zapowiadają.

Odpowiedz
Pureya

Bardzo ładnie wszystko jest przedstawione przez twórców, ale mam lekkie obawy po tym, co zrobili z Dead Island. Filmiki, trailer, zapowiadał niesamowitą jakość, ale już wykonanie troszkę mnie rozczarowało, niemniej jednak grało mi się w tę grę przyjemnie. Mam nadzieję, że mnie spotkam kolejnego klona DI, ale zupełnie inne rozwiązania, zupełnie inny system budowania postaci. Czekam na tę grę i mam nadzieję się nią nacieszyć jak wyjdzie:)

Odpowiedz
Terem

Miło słyszeć polski język w wypowiedziach deweloperów. Miałem wrażenie podczas oglądania tego materiału, że Techland próbował zaprezentować tę grę trochę jako takiego Assassin's Creeda z widokiem z pierwszej osoby (bo, według mnie, od Mirror's Edge'a już daleko uciekło).
Chciałbym, żeby Techlandowi ta gra wyszła naprawdę dobrze (spodobało mi się w materiale stwierdzenie, że będziemy mieli "wiele sposobów" na rozwiązanie danej sytuacji, a nie jak w zapowiedziach innych twórców "nieograniczone możliwości" czy inne "ograniczenia wyłącznie Waszej wyobraźni"). Fajnie by było, gdyby w kwestii poruszania się była poważnym konkurentem dla nowego Mirror's Edge'a (ciekawe, czy Dice w ogóle widzi w Dying Light jakąś konkurencję?).

Odpowiedz
akaoolloooaa

Odpowiedz
G Snafu

Zapowiada się to bardzo ciekawie, oby nie skończyło się to tylko jak z ostatnim Call of Juarez. Na szczęści nic na to nie wskazuje, więc szykuje się coś naprawdę ciekawego.

Można robić materiały po polsku, od polskich deweloperów? Można!

Odpowiedz
G Renchar

Nom fajnie fajnie jednak mam pewien niedosyt jeżeli chodzi o system walki czasem bym się zatrzymał by fajnie wykończyć jednego 2 zombiaczków. Oglądając parę trailerów widzi się ciągle te same ruchy podczas starć co mnie lekko smuci :( Nie zmienia to faktu że to pierwszy tytuł z hordami trupów co zwrócił moją spora uwagę.

Odpowiedz
Fantazjel

Wow. Oprawa graficzna wgniata w fotel... wszelkie inne pomysły, swoboda świata też ciekawie wyglądają. Jedyne czego się obawiam to żeby nie było tak monotonne i nudne jak Dead Island, bo po cóż swoboda, kiedy nie ma się nic do roboty.

Odpowiedz
G aTF-KUDLaTY666

> Zapowiada się to bardzo ciekawie, oby nie skończyło się to tylko jak z ostatnim Call
> of Juarez.
Ostatni Call of Juarez był krótki, fakt, ale miał swój klimat, czego nie można powiedzieć o poprzednim...

Odpowiedz
G Snafu

> Ostatni Call of Juarez był krótki, fakt, ale miał swój klimat, czego nie można powiedzieć
> o poprzednim...
Wróć, chodziło mi o The Cartel. Zupełnie zapomniałem o Gunslinger :D

Odpowiedz
G Tarasada

Liczę na tą grę że będę się bawił tak dobrze jak przy DI.

Odpowiedz
kaniakania

Odpowiedz
Przeczytaj wszystkie komentarze na forum