Beta The Crew na PC zablokowana na 30 klatkach na sekundę

Paweł Pochowski
2014/08/27 12:30

Na szczęście da się to obejść, a twórcy obiecują, że pełna wersja będzie działać z większą liczbą FPS.

Beta The Crew na PC zablokowana na 30 klatkach na sekundę

Blady strach padł przez moment na fanów The Crew, gdy okazało się, że aktualna wersja beta zablokowana została na wyświetlaniu 30 klatek na sekundę, a na forum menadżer społeczności potwierdził, że identycznie działać będzie pełna wersja na PC i konsolach. Na szczęście okazało się, że to tylko nieporozumienie, a gdy The Crew trafi do sklepów pecetowa wersja działać ma z dwa razy większą liczbą FPS.

- Celujemy w 60fps na PC na premierę gry, aktualna beta nie oddaje finalnej jakości - napisał na forum pracownik podpisujący się pseudonimem Natchai_Ubisoft. Ponadto dowiedzieliśmy się, że The Crew będzie wspierać rozdzielczość 5760 na 1080 pikseli, co oznacza, że gra będzie mogła być wyświetlana na trzech stojących obok siebie monitorach full hd. Co z konsolami? Xbox One i PlayStation 4 otrzymają wersją 1080p działającą w 30 fps. Nie wiadomo jednak, co z Xbox 360 oraz PlayStation 3.

GramTV przedstawia:

Jeszcze jedno, jeżeli gracie w aktualną betę The Crew - wiedzcie, że liczbę klatek na sekundę da się manualnie podnieść do 60. Musicie znaleźć plik PCScalability.xml, a następnie podać liczbę klatek na sekundę, które mają zostać wyświetlane podczas zabawy. Maksymalna wartość to 60.

Komentarze
17
Usunięty
Usunięty
29/08/2014 01:43

Gdyby pracownicy Ubisoftu się dowiedzieli o istnieniu monitorów 120/144 Hz to pewnie by popadali na ataki serca.

Usunięty
Usunięty
27/08/2014 19:50

Przetestowałem grę w trybie SLI 2x670 gtx, z odblokowanymi 60 klatkami i albo rewelacyjnie się scaluje albo na jednej 670 też chodzi bardzo dobrze. Dla zainteresowanych:gra śmiga na 60 klatkach cały czas, zero spadków animacji, zmniejszyłem tylko aa na FXAA, bo wyżej już niestety przycinało.I proszę naprawdę nie mówcie, że wystarczy 30 klatek. Absolutnie niektórym nie wystarczy, ja do nich należę. Może inaczej, jak nie mam wyboru to pewnie że gram na 30, ale różnica w odbiorze gry jest kolosalna !! To trzeba zobazyć. Gra naprawdę dostaje skrzydeł.Mój jedyny problem, to ustawienia kierownicy Logitech Driving Force Gt, ale to kwestia długich godzin "dopasowywania".Jeszcze słowo tylko o samych wrażeń z jazdy. Jest dobrze, naprawdę idzie wyczuć auto. Nie ma porównania do TDU2 (bleh..) o co obawiałem się wcześniej. Do TDU1 sporo brakuje, ale naprawdę posiadacze kierownic, nie zawiedziecie się (oczywiście ustawienia hardocore)Czekam na wersję full i polecam.

Usunięty
Usunięty
27/08/2014 18:45

> Ale co konkretnie: to że na 360 się łatwiej projektuje czy to, że Zaix walnął gafę w> newsie? Bo to pierwsze było już od dawna wielokrotnie potwierdzane, a to drugie... no> Zaix walnął gafę w newsie ;)Przecież gra nie wychodzi na PS3, a w drugim newsie na tej stronie jest informacja, że na PS3 ukaże się The Crew.




Trwa Wczytywanie