Dragon Age:Inkwizycja: w czasie walki ze smokiem będzie można atakować różne części jego ciała

Małgorzata Trzyna
2014/04/24 16:30

Uderz w skrzydło, a utrudnisz smokowi latanie.

Dragon Age:Inkwizycja: w czasie walki ze smokiem będzie można atakować różne części jego ciała

- Kiedy atakuję smoka, nie uderzam w całe jego ciało – powiedział producent Dragon Age: Inkwizycja, Cameron Lee, w rozmowie z IGN. – Atakuję jego łapę, jego skrzydło – to powinno mieć znaczenie. Atakowanie różnych części ciała smoka musi przynosić różne efekty.

Walki ze smokami mają być również znacznie bardziej urozmaicone, jako że stworzenia te będą się różnić od siebie wytrzymałością czy sposobem atakowania.

- W grze znajdzie się wiele rodzajów smoków, zionących czymś innym, wykorzystujących różne sposoby atakowania... Niektóre z nich będą bardziej wytrzymalsze niż pozostałe. W zależności od ich wytrzymałości i innych cech trzeba zaplanować walkę inaczej. Współpraca z drużyną czy niektóre umiejętności w czasie walki mogą okazać się skuteczniejsze niż inne.

GramTV przedstawia:

Lee wyjaśnił również, że smoki będą niszczyć otoczenie wokół siebie. Tego nie było w poprzednich częściach – producent nie przypomina sobie też żadnej innej gry, w której stosowano by takie rozwiązanie.

- Smoki spędzają sporo czasu, latając w powietrzu, skacząc po polu walki, zatem nie są to już typowe, nieruchawe stwory. Będą szarżować na was, rzucać się po polu bitwy, zniżać lot i atakować, będą oddalać się i powracać. Zaimplementowaliśmy różne sposoby przemieszczania i poruszania się tych stworzeń, co było dla nas sporym wyzwaniem.

Jak to będzie wyglądać w praktyce, przekonamy się już podczas najbliższych targów E3 – BioWare zamierza zaprezentować system walki z wielkimi gadami w całej jego okazałości.

Dragon Age: Inkwizycja ukaże się 9 października na PC, PS3, PS4, Xboksie 360 i Xboksie One.

Komentarze
21
Arcling
Gramowicz
29/04/2014 14:06

Twórcy Wiedźmina 3 chwalili się, że można będzie atakować wybrane części ciała (w tym odcinanie ich). Ciekawe, jak to wyjdzie w praktyce, bo równie dobrze mogą to być puste przechwałki i będzie to coś mocno oskryptowanego. Jednak już w takiej grze jest to bardziej wykonalne, bo od czasu dwójki tam osobiście trzeba wyprowadzać każdy cios, sterowanie bardziej podobne do gier akcji, w przeciwieństwie do DA.

Usunięty
Usunięty
29/04/2014 12:33

Jak sobie przypomnę pewną grę... Die by the Sword. Choć nie pamiętam, czy wrogowie tam reagowali na odcięcie im różnych członków :)

L33T
Gramowicz
29/04/2014 12:28

Dragons Dogma ma taki model walki dla części potworków typu smok lub gigant. Dark Souls 2 sprawdza pod jakim kontem zadałeś cios i jeśli nie był on czysty obrażenia są mniejsze, trafienia w głowę i nogi powodują chwilowe zatrzymanie się przeciwnika




Trwa Wczytywanie