Diablo 3: Reaper of Souls - Blizzard ujawnił wyniki sprzedaży

Paweł Pochowski
2014/04/03 18:45

Delikatnie rzecz ujmując - gra cieszy się mega popularnością, dzięki czemu Blizzard ma okazję pochwalić się kilkoma ciekawymi statystykami.

Diablo 3: Reaper of Souls - Blizzard ujawnił wyniki sprzedaży

Firma ujawniła, że grający w Diablo 3 "powstrzymali śmierć" już 1,5 miliona razy od premiery dodatku Reaper of Souls. Liczba nie robi aż tak wielkiego wrażenia, gdy zestawimy ją z ilością sprzedanych egzemplarzy wspomnianego rozszerzenia, a na ten moment produkcja trafiła do 2,7 miliona graczy na PC i Macu. Dane dotyczą zarówno fizycznej, jak i cyfrowej wersji. Co ciekawe, w dzień debiutu na Twitchu streamy z Diablo 3: Reaper of Souls śledziło 2,4 miliona osób.

- W Reaper of Souls chcieliśmy uwypuklić wszystkie aspekty, które fani Diablo kochają w naszej serii, od gotyckiego, mrocznego settingu aż do epickiego lootu. Cieszymy się widząc, że graczom spodobały się wprowadzone zmiany i planujemy w przyszłości udostępnić dla wszystkich graczy nowy system poziomów mistrzowskich - powiedział Mike Morhaime odnosząc się do zmian planowanych dla Diablo 3.

GramTV przedstawia:

Komentarze
41
Usunięty
Usunięty
04/04/2014 15:11

> Zarówno baunties (normal split), kadala (szanse na legende) oraz rifty (+25% do legend)> zostały poprawione we wczorajszym patchu. Ros wyszedł 10 dni temu, w ciągu tego czasu> otrzymał już 3 istotne patche (ktoś tam sie zalil na tempo wydawania blizza). Także wszystkie> minusy odrzucone za jednym postem.> Rifty monotonne? Trafiłeś już na rift pełen krów lub goblinów skarbników? :))Chodziło mi bardziej o to, że kadala jest raczej miłym dodatkiem, który daje dodatkową szansę na loot a nie jakimś ciekawym elementem rozgrywki więc używanie kadali jako argumentu o lepszym end game mija się z celem. Wydaje się u niej shardy, jest najzwyklejszym kupcem, to prawie tak jak się jarać w WoW vendorem, który wymienia tokeny na sprzęt. Różnica polega na tym, że shardy poza tym, że można je wydać u niej do niczego innego się nie przydadzą no i frustracja kiedy mamy nazbierane kilkaset wydajemy wszystkie i dostajemy sam złom.Co do patchy to wiem, że dostaje je regularnie, chociaż przydałby się jeszcze ten, który naprawia problem disconnectów w riftach, mnie dotknął i całkiem spora grupka też narzeka. Problem najczęściej zdarza się przy ekranie ładowania przy zmianie lokacji. Wiem też, że drop rate jest większy chociaż w przypadku kadali dalej specjalnie nie oszałamia. Tak rifty są monotonne robie ich naprawdę sporo i nie trafiłem na nic ciekawego tzn, że te rifty wymienione przez Ciebie są dość rzadkie, albo mam pecha. Tak czy siak ich monotonia zaczyna mnie dotykać. Według mnie zmiany są dobre, ale powinni to dalej rozwijać, bo farma tego samego w kółko nigdy nie robi się ciekawsza.

Usunięty
Usunięty
04/04/2014 15:06
Dnia 04.04.2014 o 13:13, Mercuror napisał:

Przede wszystkim jednak PoE nie jest płynne. Nie wiem, może to wina postaci, którą grałem - duelist - ale brakowało mi niszczenia całych grupek mobów jednym-dwoma ciosami, jak wizardem w Diablo 3. Ten brak płynności zabija dla mnie całą grę.

Dokładnie, to wina postaci.Moja łuczniczka wymiata nawet pięcio-osobowe grupy dzięki kombinacjom:- Vaal Rain of Arrows + Added Cold Damage- Split Arrows + Added Lighting Damage- Lighting Arrow + Added Fire Damage

Usunięty
Usunięty
04/04/2014 14:24

>Bounties większość ludzi, którzy mają pojęcie o grze robią na normalu w drużynie gdzie każdy robi sam swój akt >bo tak najszybciej się zdobywa horadric cache, a różnica w szansie na drop zanika przy szybkości z jaką można to >robić, a że z cache wypadają konkretne legendy to po zdobyciu tego co chcemy nie ma sensu ich dłużej robić >chyba że dla expa. Tak na marginesie kadala nie zapewnia wielu emocji kiedy po kilku tysiącach wydanych >shardow dostałem 2 legendary w tym jedno do niczego a drugie takie sobie. Mam wrażenie, że dużo osób tutaj >zapomina dodać "imo" przy opisywania PoE bo naprawdę nie każdy ma takie same odczucia.Zarówno baunties (normal split), kadala (szanse na legende) oraz rifty (+25% do legend) zostały poprawione we wczorajszym patchu. Ros wyszedł 10 dni temu, w ciągu tego czasu otrzymał już 3 istotne patche (ktoś tam sie zalil na tempo wydawania blizza). Także wszystkie minusy odrzucone za jednym postem.Rifty monotonne? Trafiłeś już na rift pełen krów lub goblinów skarbników? :))




Trwa Wczytywanie