Dark Souls II nieco bardziej przystępne, ale twórcy nie zamierzają wyjaśniać wszystkiego

Małgorzata Trzyna
2014/03/03 17:05

W Dark Souls II twórcy położyli nieco większy nacisk na przystępność i bardziej intuicyjny system walki - przykładowo, dzięki nagrywaniu ruchów za pomocą motion-capture, gracze będą mogli łatwiej przewidzieć, kiedy combo zostanie przerwane.

Dark Souls II nieco bardziej przystępne, ale twórcy nie zamierzają wyjaśniać wszystkiego

- Weźmy np. walkę wręcz – powiedział producent, Takeshi Miyazoe, w rozmowie z Totalxbox. – Za kulisami dzieje się mnóstwo rzeczy, takich jak motion-capture. W poprzedniej części ruchy postaci były ręcznie animowane, tym razem nagrywaliśmy ruchy kaskaderów. Jeśli chodzi o samouczek, będzie nieco lepiej niż w Dark Souls 1, ale nie zamierzamy wyjaśniać wam wszystkiego. Chcemy, by gracze wykazali się kreatywnością.

Z kolei, jeśli chodzi o fabułę, będzie ona składała się z licznych wskazówek i strzępów informacji, które gracze będą mogli składać w całość, czytając opisy. Jednak „prawda” nie będzie aż tak ważna jak opowieść, którą każdy stworzy w oparciu o własne doświadczenia.

GramTV przedstawia:

- Chcemy, byście eksplorowali, znajdywali opisy, z których dowiecie się więcej i wypełniali luki. W niektórych miejscach w grze poczujecie wiatr. Ten wiatr sam w sobie będzie wskazówką. Jeśli zobaczycie, że trawa porusza się pod wpływem bryzy, mam nadzieję, że wpadniecie na to, że coś się zbliża z tamtego kierunku.

W grze ponownie będziemy mogli na samym początku wybrać przedmiot - ale nie każdy będzie w równym stopniu przydatny jak pozostałe. Chodzi o to, by wybrać coś, a potem jakoś sobie radzić.

Premiera Dark Souls II na konsolach już 14 marca - posiadacze PC poczekają nieco dłużej. Namco Bandai obiecało jednak już wkrótce ogłosić datę premiery.

Komentarze
10
Usunięty
Usunięty
04/03/2014 18:31

Jeśli tylko gra nie będzie zcinała jak w Blighttown, będę szczęśliwy.

zadymek
Gramowicz
04/03/2014 18:29
Dnia 03.03.2014 o 21:43, Macura01 napisał:

O co chodzi z tym Twoim bólem końca pleców? Pod każdym artykułem, który choćby wspomina serię Souls wylewasz te swoje już moim zdaniem, po przeczytaniu tego samego por raz n-ty,

Równie dobrze ja mogę się pytać "O co chodzi Wam, z tym waszym orgazmicznym pokwikiwaniem -i przy okazji chrzanieniem o "zawiedzionych fanboyach RPG" pod każdym newsem, który choćby wspomina serię Dark Souls . To, że dla Was ta gra to ideał to Wasz własny problem a nie mój.

Dnia 03.03.2014 o 21:43, Macura01 napisał:

nędzne żale. To, że Tobie nie pasuje prowadzenie historii, to Twój własny problem, nie gry. Nie przekonasz tym swoim smęceniem fanów serii.

A, i jeszcze "nie przekonacie tym ciągłym wiwatowaniem ludzi, którzy patrzą trzeźwą na tą grę.

Dnia 03.03.2014 o 21:43, Macura01 napisał:

No i oczywiście równie dobrze można jechać inne gry/marki, bo zawsze coś się znajdzie.

Ale ja wolę slashery, gatunek endemiczny na PC.PS FGS, gdzie ja narzekam na prowadzenie historii?

Feallan
Gramowicz
03/03/2014 23:15
Dnia 03.03.2014 o 18:42, LESZ3u napisał:

a już w szczególności brakiem jakiejkolwiek fabuły - ta jest dla mnie podstawą w RPG.

Dark Souls to nie jest RPG i nawet nie próbuje nim być. Najbardziej pasuje do niego chyba określenie "dugeon crawler". Lokacje są różnorodne, a nie tylko lochy, ale wiadomo o co chodzi.Mi tam się podoba, że nie ma wodzenia za rączkę. To gra w starym stylu, ze wszystkimi tego wadami i zaletami.




Trwa Wczytywanie