Świat w Dark Souls II podobnej wielkości co w pierwszej części

Patryk Purczyński
2014/01/16 17:31
5
0

Odpowiadała Wam wielkość świata w Dark Souls? Jeśli tak, to mamy dla Was znakomite nowiny; jeśli nie - cóż... Zapewne znajdziecie inne powody, by zainteresować się drugą częścią.

Świat w Dark Souls II podobnej wielkości co w pierwszej części

Dark Souls II będzie miało świat podobnych rozmiarów jak pierwsza część produkcji From Software - ujawnił Yui Tanimura, jeden z reżyserów "dwójki". - Sposób opowiadania historii również będzie podobny, ale w kwestii przemierzania świata chcemy dać graczom więcej swobody w podejmowaniu decyzji. Dzięki temu odkrywanie świata powinno być unikatowe dla każdego odbiorcy - dodał.

Ledwie wczoraj Dark Souls II doczekało się nowego zwiastuna. Gra zmierza na pecety, PlayStation 3 i Xboksa 360. Premiera przewidziana jest na 14 marca tego roku.

GramTV przedstawia:

Komentarze
5
Usunięty
Usunięty
16/01/2014 23:40

>Mówie o Depths i Blighttown> - pierwszy raz spotkałem się z taką immersją. To jeden z tych momentów, w których doświadczyłem> czegoś dotąd niespotykanego w gamingu.Mnie osobiście w Blighttown denerwowało coś innego - komary, też chciałem jak najszybciej zbadać tą lokacje tak, żeby już nigdy tam nie wracać, byle by nie walczyć z tymi cholernymi komarami, autentycznie miałem ich dość...Wydaje mi się, że świat tam był wystarczająco duży... Trzeba pamiętać, że potem było dużo skrótów, więc nie które miejscówki były przechodzone tylko raz...

porckypizgus
Gramowicz
16/01/2014 22:37

> Miałem wrażenie, że kiedyś mówili ze teren będzie dużo większy niż w Dark Souls... hmm...Dobre wrażenie miałeś bo też o tym czytałem.> Mówie o Depths i Blighttown> - pierwszy raz spotkałem się z taką immersją. To jeden z tych momentów, w których doświadczyłem> czegoś dotąd niespotykanego w gamingu.Faktycznie paskudne lokacje zwłaszcza ta druga - płynność. Najbardziej irytowały mnie respawnujące się zawsze moskity, no i gdy nie miało się pierścienia na szybkie poruszanie się w bagnach to była masakra. Dla mnie jedną z bardziej wpieniających lokacji była Tomb of Giants bo nie miałem z początku latarni ani czaru oświetlającego drogę. Normalnie strach było dać tam krok bez tego no i Skeleton Dog''i robiły swoje.

Usunięty
Usunięty
16/01/2014 21:40

Miałem wrażenie, że kiedyś mówili ze teren będzie dużo większy niż w Dark Souls... hmm... no w każdym razie wielkość świata w Dark Souls chyba nie ma większego znaczenia. Może być nawet mniejszy o ile będzie równie klimatyczny.W Dark Souls spotkałem się z ciekawą przypadłością - we wszelkich RPG''ach mam manie maxowania wszystkiego. Musze zaglądać w każdy kąt, mieć każdy możliwy item, wszystko na MAXa. Jednak w Dark Souls były dwie tak okropnie nieprzyjemne lokacje (w pozytywnym tego słowa znaczeniu tutaj - byli tam ciężcy przeciwnicy, pełno pułapek etc) ze starałem się ich w ogole nie zwiedziać, tylko jak najszybciej ominąć. Mówie o Depths i Blighttown - pierwszy raz spotkałem się z taką immersją. To jeden z tych momentów, w których doświadczyłem czegoś dotąd niespotykanego w gamingu.Ciężko mi to opisać - czuję do tej pory niechęć do tych lokacji, ale nie w taki sposób że ich nie lubie. Ja je podziwiam, że potrafią być tak... straszne.




Trwa Wczytywanie