Don't Starve jutro debiutuje na PS4; ma szansę ukazać się na PlayStation Vita

Paweł Pochowski
2014/01/06 10:10

Klei Entertainment przyznaje, że aktualnie przygląda się takiej możliwości.

Don't Starve jutro debiutuje na PS4; ma szansę ukazać się na PlayStation Vita

Jak to często ostatnio bywa, źródłem informacji jest Twitter, a konkretniej mówiąc rozmowa deweloperów z jednym z fanów, który zadał pytanie czy rozważali już możliwość przeniesienia Don't Starve na mobilną konsolę od Sony. - Początkowo skupiamy się na wersji PS4, ale to też byłoby świetne. Przyjrzymy się, czy jest to możliwe do wykonania. Kto wie - odpisali twórcy ze studia Klei Entertainment. Istnieje więc możliwość, że już niedługo postaramy się przetrwać nie tylko siedząc przed monitorem w domu, ale także poza nim, dzierżąc w dłoniach PS Vita. Z całą pewnością tej konsoli przydałby się taki tytuł.

Ponadto, ujawniono także datę premiery Don’t Starve w wersji dla PlayStation 4 - produkcja zadebiutuje we wtorek, 7. stycznia i jest dostępna za darmo dla opłacających abonament PlayStation Network. Do tej pory tytuł ukazała się także w wersjach dla PC, Linuksa oraz Maca, gdzie udało mu się przekonać do siebie zacną liczbę graczy.

GramTV przedstawia:

Komentarze
12
Usunięty
Usunięty
06/01/2014 17:26

Zagrałem z 10 godzin i odstawiłem, bo trochę gra się w to na darmo jak się zginie i zaczyna to nużyć. Dotrwałem chyba do zimy, nawet 3 razy respiłem się po śmierci, ale pozdro w zimie i bez ekwipunku, daleko daleko od obozu to zaraz padłem te 3 razy.Są właśnie takie kamienie i jak się je aktywuje to po śmierci można się tam odrodzić i wrócić po ekwipunek, który leży tam gdzie padliśmy. Ale bardzo ciężko je znaleźć.Gra survival, ale niektóre elementu są troszkę idiotyczne jak np. lodówka czy inne duperele...Tak wgl sami sobie generujecie świat? Czy domyślnie gra za was to robi? Strasznie duże tu są mapy, nie chciało mi się po całej chodzić, ciężko świnie napotkać (cały obóz).

Usunięty
Usunięty
06/01/2014 16:16
Dnia 06.01.2014 o 16:03, Madoc napisał:

ubrania nie zużywają się prawie tak szybko jak pochodnie, bez przesady

Ok, przekolorowałem to trochę, ale o ile rozumiałbym, gdyby ubrania zużywały się wraz z atakami, o tyle tracenie "procentów" tylko dlatego, że mamy je na sobie, jest dla mnie bez sensu. Dlatego właśnie uważam, że Klei powinni się zająć rozwojem obozowiska i sprzętu dla postaci, a dopiero potem dodawać nowe "przygody".

Dnia 06.01.2014 o 16:03, Madoc napisał:

Wróć może do gry za jakiś czas, jest wciąż rozwijana, może kolejne rozszerzenia bardziej przypadną ci do gustu.

Dokładnie to robię, na razie czytam sobie patch notes, sprawdzam, co pozmieniali i jak zauważę, że w końcu są rzeczy, których mi brakowało, na pewno do gry wrócę. Uważam, że ma niesamowity potencjał, brakuje jej tylko paru rzeczy :)

Madoc
Gramowicz
06/01/2014 16:03

Tu masz rację, zużywający się namiot i inne tego typu rzeczy są dosyć głupim rozwiązaniem (ale ubrania nie zużywają się prawie tak szybko jak pochodnie, bez przesady), ale mimo tego stworzenie porządnego obozowiska jest możliwe. Wróć może do gry za jakiś czas, jest wciąż rozwijana, może kolejne rozszerzenia bardziej przypadną ci do gustu.




Trwa Wczytywanie