Fakt, że Tomb Raider: Definitive Edition zostało wycenione przez Square Enix na 60 dolarów, nie przypadł graczom do gustu. Producent wykonawczy Scot Amos broni jednak tej decyzji.
Fakt, że Tomb Raider: Definitive Edition zostało wycenione przez Square Enix na 60 dolarów, nie przypadł graczom do gustu. Producent wykonawczy Scot Amos broni jednak tej decyzji.
- Ponieważ jednak sprzedajemy grę na innych platformach, musieliśmy włożyć mnóstwo pracy w dostosowanie jej do nowych konsol. Wartości dodane do estetyki czy fizyki, oświetlenie korzystające z możliwości sprzętu nowej generacji - to wszystko sprawia, że stoję murem za naszą decyzją o udostępnieniu Definitive Edition w taki sposób, jak postanowiliśmy - stwierdza.
- Chcielibyśmy, by każdy fan Tomb Raidera doświadczył tego wszystkiego, co gra oferuje na nowych konsolach - kontynuuje. Zaznacza jednocześnie, że Definitive Edition celuje przede wszystkim w tych graczy, którzy nie mieli kontaktu z produkcją Crystal Dynamics w dotychczasowej wersji. Osoby znające Tomb Raidera z pecetów, Xboksa 360 i PlayStation 3 również powinny zdaniem Amosa wyciągnąć coś z nowego wydania.