Gameplaye typu Let's Play na YouTube mają szansę stać się znacznie ciekawsze, niż do tej pory.
Gameplaye typu Let's Play na YouTube mają szansę stać się znacznie ciekawsze, niż do tej pory.
Gracze, którzy nie są w stanie korzystać z tradycyjnych form sterowania w grach być może dostaną jeszcze jedną alternatywę do tego, by móc, razem z nami, czerpać przyjemność ze swojej pasji. Ben Krasnow, inżynier zatrudniony obecnie w Valve, opracował metodę sterowania postawą (dokładniej mówiąc, naszymi pośladkami) w grach, co demonstruje na przykładzie Borderlands 2. Oprócz pomocy niepełnosprawnym, kontrolery mają poprawić wrażenia graczy przy korzystaniu z urządzeń pokroju Oculus Rift.
Krasnow stara się w filmach wytłumaczyć możliwie najdokładniej, jak skonstruował swoje urządzenia, by każdy mógł odtworzyć jego pracę i ewentualnie ją usprawnić.
Drugi kontroler, film o którym znajdziecie poniżej, zastępuje myszkę, a przypinany jest do zębów użytkownika, gdzie samo sterowanie odbywać się będzie z pomocą języka. Niestety, ten prototyp nie jest wystarczająco dokładny, by móc w pełni zastąpić myszkę przy codziennych pracach na komputerze, ale, jak twierdzi Ben, powinien sprawdzić się w przypadkach, gdy używana aplikacja obsługuje gesty, takie jak np. przeciąganie kursorem po ekranie.