Inżynier z Valve tworzy prototypy sterowania językiem i postawą ciała

Robert Sawicki
2013/12/06 12:30
5
0

Gameplaye typu Let's Play na YouTube mają szansę stać się znacznie ciekawsze, niż do tej pory.

Gracze, którzy nie są w stanie korzystać z tradycyjnych form sterowania w grach być może dostaną jeszcze jedną alternatywę do tego, by móc, razem z nami, czerpać przyjemność ze swojej pasji. Ben Krasnow, inżynier zatrudniony obecnie w Valve, opracował metodę sterowania postawą (dokładniej mówiąc, naszymi pośladkami) w grach, co demonstruje na przykładzie Borderlands 2. Oprócz pomocy niepełnosprawnym, kontrolery mają poprawić wrażenia graczy przy korzystaniu z urządzeń pokroju Oculus Rift.

Krasnow stara się w filmach wytłumaczyć możliwie najdokładniej, jak skonstruował swoje urządzenia, by każdy mógł odtworzyć jego pracę i ewentualnie ją usprawnić.

GramTV przedstawia:

Drugi kontroler, film o którym znajdziecie poniżej, zastępuje myszkę, a przypinany jest do zębów użytkownika, gdzie samo sterowanie odbywać się będzie z pomocą języka. Niestety, ten prototyp nie jest wystarczająco dokładny, by móc w pełni zastąpić myszkę przy codziennych pracach na komputerze, ale, jak twierdzi Ben, powinien sprawdzić się w przypadkach, gdy używana aplikacja obsługuje gesty, takie jak np. przeciąganie kursorem po ekranie.

Komentarze
5
Reyer
Gramowicz
06/12/2013 16:54

Czego wszyscy się podniecają oculusem zamiast infiniteye? Wszak ten drugi ma 210 stopni widzenia zamiast 90... lepiej więcej niż mniej, prawda? Szczególnie, że jest to bardziej realistyczne bo dodaje widzenie peryferyjne. http://www.roadtovr.com/infiniteye-210-degree-hmd-prototype-contest-vote/

MBi
Gramowicz
06/12/2013 15:29

TO miało być w "Internetowe bzdury na weekend"

Usunięty
Usunięty
06/12/2013 15:26

Sterowanie językiem? Hmmm jak tak patrze że coś w usta będę musiał sobie wpychać to dla mnie osobiście wydaję sie nie wygodne :(.




Trwa Wczytywanie