Bethesda kłamała: twórcy Dishonored pracują nad Prey 2

Piotr Bajda
2013/08/16 08:38

W dementi sprzed dwóch tygodni Pete Hines zapewniał - Nie mam pojęcia skąd w ogóle wzięły się te informacje. Kwestia Prey 2 i Human Head to kwestia Prey 2 i Human Head. Arkane zajmuje się swoimi sprawami. Co nie jest prawdą. Na światło dziennie wydostały się e-maile potwierdzające oddelegowanie Arkane do projektu.

Bethesda kłamała: twórcy Dishonored pracują nad Prey 2

Informacja, że ekipa odpowiedzialna za Dishonored została wysłana do uprzątnięcia bałaganu z Prey 2 pojawiły się z końcem maja. W błędnym - według wiceprezesa Bethesdy - przekonaniu tkwiliśmy dość długo, bo zaprzeczono temu dopiero na początku tego miesiąca.

Teraz okazuje się, że w plotce było więcej niż tylko ziarnko prawdy. Potwierdziła się w całej rozciągłości. Serwis Kotaku dotarł do e-maili, w których dyrektor kreatywny Arkane - Raphael Colantonio - potwierdza przejęcie Prey 2.

GramTV przedstawia:

Arkane to teraz dwie filie w Lyonie oraz Austin w Teksasie. Ta pierwsza zajmuje się najprawdopodobniej kontynuacją Dishonored, druga tchnie natomiast nowe życie w Prey 2. Projekt startuje od zera. Studio nie zamierza korzystać z dorobku poprzedników z Human Head. Ich Prey 2 ma być duchowym następcą System Shocka 2 (choć Colantonio pomyłkowo wskazał trzecią część, która nigdy nie powstała). Prace ruszyły pod koniec maja, więc na ich wymierne efekty jeszcze sobie poczekamy.

Ale wszystko wskazuje na to, że warto uzbroić się w cierpliwość. Nie będziemy dąsać się za wodzenie za nos, jeśli przy Prey 2 Arkane utrzyma wysoką formę z zeszłorocznego Dishonored.

Komentarze
20
Usunięty
Usunięty
17/08/2013 13:40

Początkowo nawet się tym tytułem zainteresowałem, zwłaszcza, że myślałem, że będzie to taka przystawka przed (wtedy jeszcze) Thiefem 4.

Usunięty
Usunięty
17/08/2013 13:26

Skoro klimat i świat przedstawiony w grze tak Ci nie odpowiadały, to trzeba było w ogóle nie inwestować w ten tytuł ;)mnie się podoba, lubię monumentalizm i takie klimaty.

Usunięty
Usunięty
17/08/2013 13:21
Dnia 17.08.2013 o 11:48, Renchar napisał:

w half life też bohater milczy i nikomu to nie przeszkadza

Mi przeszkadza :F

Dnia 17.08.2013 o 11:48, Renchar napisał:

świat a jak byś ty przedstawił rozpadające się miasta gdzie jest zaraza.

Ja po prostu nie lubię stylu Antonova.

Dnia 17.08.2013 o 11:48, Renchar napisał:

całość spisuje się dobrze możliwość zaliczenia misji na wiele sposobów czy to kanałami, oknem, przez dach. Żołnierze ostro patrolujący wszystkie miejsca jak coś zauważą. Gdzie teraz znajdziesz taką gierkę.

Wśród staro.. ekhem, klasyków.@lis23Milczący bohater występuje w wielu grach, ale ja takiego czegoś nie lubię. Corvo jest całkowicie nijaki, zaś klimat był dla mnie paskudny. Może takie było założenie, ale ja wcale nie muszę tego założenia lubić.




Trwa Wczytywanie