News

Civilization Online to MMO na CryEngine 3. Zobacz screeny i trailer

Mateusz Stanisławski, 07.08.2013 15:51 15

W sieci pojawiły się pierwsze szczegóły na temat Civilization Online od XL Games i 2K Games. Będzie otwarty świat, apetyczna oprawa i sporo okresów historycznych.

Civilization Online zmierza wyłącznie na komputery osobiste i... nie będzie strategią turową. „To unikatowe MMO, w którym gracze współpracują, by zbudować cywilizację, zaczynając od epoki kamienia, a kończąc na erze podboju kosmosu. Stwórz własnego awatara i zdecyduj, jaką rolę będziesz odgrywał w stale rozbudowującym się imperium. Badaj i twórz nowe technologie, buduj konstrukcje, angażuj się w wojny albo szpieguj wrogów – wszystko to po to, by odnieść zwycięstwo nad innymi graczami i cywilizacjami w ciągle zmieniającym się świecie.” – czytamy w opisie.

Środowisko tego sieciowego RPG-a (tak, RPG-a) będzie w pełni otwarte. Pojawi się sześć okresów historycznych, w tym średniowiecze, renesans i starożytność. Zamiast klas będą tzw. kariery, po wyborze których będziemy pełnić wybrane funkcje w procesie rozwoju społeczeństwa. W dniu premiery do naszej dyspozycji zostaną oddane cztery cywilizacji.

– Planujemy wspierać różne formy walki, jak chociażby niewielkie 1 vs. 1 w ramach PVP na jakimś końcu wirtualnego świata, ale również będzie można zebrać wielu ludzi, by zaatakować Waszyngton albo inne miasto – powiedział Jake Song, szef studia XL Games.

– Chcemy, by ludzie strategicznie podchodzili do starć. Nie chcesz sam wyjść, biegać przez pół godziny, walczyć i w końcu zginąć, bo to w żaden sposób nie satysfakcjonuje. Chcemy, by gracze współpracowali i razem organizowali ataki – dodał Garrett Bittner z 2K Games.

Data premiery Civilization Online – które będzie hulać na silniku CryEngine 3 – nie jest jeszcze znana. Nie wiadomo również, czy tytuł zostanie oparty na modelu biznesowym free-to-play i czy kiedykolwiek trafi do Europy (pewniakiem na razie jest rynek azjatycki). Poniżej serwujemy obiecane multimedia.

najnowsze