InXile: Wasteland 2 nie da się przejść dwa razy tak samo

Patryk Purczyński
2013/08/01 12:32

- Większość graczy nigdy nie ujrzy około połowy gry. Nie boimy się tworzyć zawartości, która może zostać permanentnie zamknięta - podkreśla prezes inXile Entertainment.

InXile: Wasteland 2 nie da się przejść dwa razy tak samo

- Wirtualną niemożliwością jest, by dwoje ludzi miało w Wasteland 2 takie same przeżycia - deklaruje Brian Fargo. - Nie boimy się zamykać całych poziomów. Naprawdę chcieliśmy to zrobić - zaznacza Chris Keenan, głównodowodzący projektem. - Mamy mnóstwo sekwencji. Większość graczy nigdy nie ujrzy około połowy gry. Nie boimy się tworzyć zawartości, która znajduje się poza główną ścieżką, która może zostać permanentnie zamknięta przed graczem - mówi Matt Findley, prezes inXile Entertainment.

Te wypowiedzi dają obraz, jak nieliniowy będzie przebieg rozgrywki w Wasteland 2. - Pokazujemy też reaktywność - kontynuuje Keenan. - Gdy udajesz się do jednej ze stref, słyszysz przez radio prośby o pomoc z innej. Kiedy udajesz się z powrotem, widzisz dokonane tam zniszczenia, strefa znajduje się w zupełnie innym stanie. Jeśli za późno odpowiesz na zgłoszenie, być może roboty zdążą już się z nią rozprawić. Jeżeli się tam udasz, zobaczysz prawdziwą rzeź. Sterty ciał. Nie będzie tylko robotów, ponieważ już ruszył dalej - dodaje.

GramTV przedstawia:

Wasteland 2 powstaje dzięki dotacjom graczy. Na październik przewidziane zostały jej beta-testy.

Komentarze
23
Usunięty
Usunięty
02/08/2013 12:34

Bardzo dobrze. Nieliniowość uber alles ;)Jeśli będzie można przejść grę kilka razy zupełnie inaczej to po prostu będę w niebie...Echh... ile jeszcze czekania. Ja chcę swoją EK :)@PepsiCo to znaczy "Wirtualną niemożliwością jest"? Określenie "virtually impossible" oznacza po prostu "praktycznie niemożliwe"... żadnej wirtualności w tym nie ma.

Usunięty
Usunięty
01/08/2013 19:57
Dnia 01.08.2013 o 15:53, Shinigami napisał:

No worries, zdarza się nawet najlepszym. Może kolejna gra w której ktoś zabije jednego z NPC ważnego do popchnięcia fabuły do przodu, tym samym uniemożliwiając sobie skończenie zabawy ;D

Jeszcze lepszy event dawało, kiddy nie wiedziałeś, że ta postać odpowiada za popchnięcie fabuły i latało się po mapie jak głupi próbujac zrozumieć o co chodzi? ;)

Usunięty
Usunięty
01/08/2013 18:37

Cieszy mnie ta wiadomość. Jednak jak to naprawdę będzie wyglądać, przekonamy się dopiero po premierze.




Trwa Wczytywanie