Citadels, średniowieczny RTS w czasach króla Artura, na premierowym trailerze

Mateusz Stanisławski
2013/07/27 19:09
7
0

„Buduj, broń, przetrwaj, zaatakuj”. Materiał wideo towarzyszący premierze Citadels potwierdza, że jest to pozycja godna uwagi fanów klasycznych strategii, szczególnie tych osadzonych w epoce krzyża i miecza.

Citadels, średniowieczny RTS w czasach króla Artura, na premierowym trailerze

Wczoraj w dystrybucji cyfrowej zadebiutował RTS Citadels od słowackiego studia Games Distillery. Produkcja na świecie doczekała się również pudełkowej edycji, u nas jednak żaden z wydawców nie zdecydował się jej dodać do swojej rozpiski. Wymagania sprzętowe nie odbiegają od standardu – tytuł powinien ruszyć już na maszynkach wyposażonych w dwurdzeniowy procesor, 2 GB pamięci RAM i kartę graficzną NVIDIA GeForce 7900 lub ATI Radeon X1900.

Citadels zawiera wiele kampanii, które pozwalają graczowi wcielić się w jedną z dwóch postaci: albo członka świty króla Artura, który przygotowuje się do decydującej bitwy ze swoim największym wrogiem, albo współpracownika Mordreda, który razem ze sojusznikami próbuje podporządkować sobie królestwo.

Gracze mogą korzystać z wielkich zamków, fos i różnych struktur obronnych, a także robić użytek ze świetnie wyposażonych armii i potężnych machin oblężniczych. Podczas starć z pomocą mogą przyjść różni historyczni bohaterowie. Jeżeli będziesz po stronie króla Artura, licz na wsparcie Merlina, legendarnego czarodzieja i doradcy królewskiego. (...) Natomiast ci, którzy poprą Mordreda i jego sojuszników, będą mogli skorzystać z usług Guthruma, przerażającego wojownika wspierającego wojska podczas najtrudniejszych potyczek.” – czytamy w opisie produkcji.

GramTV przedstawia:

Komentarze
7
Usunięty
Usunięty
28/07/2013 21:15

> http://www.youtube.com/watch?v=F6b7xXKgvsY> Dziękuję, postoję.Dzieki za ostrzezenie:) Ta abominacja nawet nie powinna znalezc sie w koszu a co dopiero na steam

Arcling
Gramowicz
28/07/2013 02:25

Mogło by być nawet niezłe, ale jak widać grę zniszczyły liczne babole i niedoróbki. Samonaprawiające się katapulty, które w dodatku są szybsze od piechoty... Przez chwilę może to być nawet zabawne. Jak widać twórcy podarowali sobie betatesty.

Usunięty
Usunięty
28/07/2013 01:04
Dnia 27.07.2013 o 19:28, Redspirit napisał:

http://www.youtube.com/watch?v=F6b7xXKgvsY Dziękuję, postoję.

Serdecznie dziękuję. Przez chwilę miałem ochotę nabyć Citadels, ale dzięki Tobie nie zmarnuję swoich pieniędzy, a za to przednio się uśmiałem słuchając owej recenzji. Właśnie uchroniłeś jedną duszyczkę od dość kosztownego błędu :)Mam tylko nadzieję, że kiedy teraz położę się spać to nie przyśni mi się diabelska, szybkostrzelna, automatycznie się lecząca katapulta ładowana przez nikogo pociskami pojawiającymi się z powietrza :D To byłby koszmar, bo przy rozwijanej przez nią prędkości nie ma szans na ucieczkę!@up: Seria The Settlers też była całkiem udana! W szczególności druga część. Jak ja tęsknię za taką grą... Tylko z lepszym AI zamiast ułatwiania przeciwnikowi gry lepszą pozycją startową, i będę w niebie :)




Trwa Wczytywanie