Satellite Reign, duchowy spadkobierca Syndicate, ma wyglądać tak

Piotr Bajda
2013/07/22 11:04
7
0

"Ma", a nie "już wygląda", bo produkcja jest jeszcze w powijakach. Twórcy mają jednak wizję oprawy, którą się właśnie z nami podzielili.

Satellite Reign, duchowy spadkobierca Syndicate, ma wyglądać tak

5 Live Studios dowodzone przez Mike'a Disketta, programistę klasyków studia Bullfrog tak wyobraża sobie Satellite Reign w dniu premiery.

Ambitnie, prawda? Taki jest też w zasadzie cały projekt. Gdy gra trafiała na Kickstartera, skrupulatnie przedstawiła ją Gosia.

GramTV przedstawia:

W Satellite Reign będziemy kierować zespołem czterech agentów, z których każdy będzie miał unikatowe umiejętności. Nasi bohaterowie wspólnie będą próbowali przejąć kontrolę nad w pełni symulowanym, cyberpunkowym miastem, w którym za dnia spotkamy zabieganych ludzi, zaś nocą – organizacje przestępcze. Gracze będą mogli bawić się dokładnie w taki sposób, jaki będzie im najbardziej odpowiadał: niszczyć wrogów siłą, próbować niepostrzeżenie zinfiltrować ich bazę, przekupywać naukowców, kraść pieniądze na finansowanie wojny albo namawiać mieszkańców miasta, by dołączyli do walki i obalili władzę. To ostatnie nie powinno być trudne w świecie, gdzie władają megakorporacje, a komfortowym życiem mogą cieszyć się tylko uprzywilejowani. Ale jaki cel tak naprawdę przyświeca tajemniczej organizacji pragnącej wzniecić rewolucję – zapewnić wszystkim dobrobyt, czy też przejąć samemu kontrolę? To już będzie zależało od nas. Do celu nie będzie prowadzić seria z góry zaprojektowanych misji – będzie go można osiągnąć na wiele sposobów.

Dzięki systemowi emergent gameplay cywile, policja i wojsko będą dostosowywać swoje reakcje na nasze działania. W grze będziemy mogli wykorzystać systemy bezpieczeństwa – włamywać się do nich, modyfikować lub niszczyć. W zależności od klas postaci i broni, z której będziemy korzystać, będziemy mogli rozwiązywać problemy na różne sposoby.

To naprawdę brzmi jak godny spadkobierca Syndicate. Jeśli czekacie na powrót legendy, a zeszłorocznego FPS-a od EA potraktowaliście jak policzek, to nie ma wyjścia - musicie uderzyć na Kickstartera projektu i sypnąć groszem. Do końca zbiórki zostało ledwie sześć dni, a wciąż brakuje niemal 60 z potrzebnych 350 tysięcy funtów.

Komentarze
7
Usunięty
Usunięty
22/07/2013 23:48
Dnia 22.07.2013 o 23:40, maniekk napisał:

To już chyba zależało od miasta czyż nie? W niektórych trzeba było jeździć samochodem tudzież pociągiem. Poza tym wrodzy agenci, także było co robić ;)

I podejrzewam, że tu będzie bardzo podobnie. Tym bardziej, że wreszcie cywile nie będą obojętni na nasze działania, ale w końcu zaczną na nie reagować i, co ważniejsze, reakcje te będą miały wpływ na rozgrywkę. Mogą nam pomagać, ale mogą także stanąć nam na drodze.Ja na SR czekam z ogromną niecierpliwością, bo jeśli gra będzie choć w połowie tak dobra, jak to zapowiadają twórcy, to zapowiada się kawał naprawdę niezłej gry.

Usunięty
Usunięty
22/07/2013 23:40
Dnia 22.07.2013 o 14:55, Ring5 napisał:

> W syndicate byl caly glob do opanowania W UFO i XCom pilnowaliśmy całej planety, w XCom: Apocalypse - tylko jednego miasta. Gra coś na tym straciła? Akurat opanowywanie dzielnic poprzez wykonywanie w nich zadań jest troszkę bardziej sensowne, niż opanowywanie całych państw poprzez wykonanie misji w jednym mieście (które da się przejść z jednej strony na drugą w kilkanaście - kilkadziesiąt sekund).

To już chyba zależało od miasta czyż nie? W niektórych trzeba było jeździć samochodem tudzież pociągiem. Poza tym wrodzy agenci, także było co robić ;)

Usunięty
Usunięty
22/07/2013 22:58

Muszę zobaczyć w działaniu, inaczej... Karny jeżyk;)

Usunięty
Usunięty
22/07/2013 15:35
Dnia 22.07.2013 o 15:08, Phoenixpl napisał:

pamietaj ze EA tez na poczatku swoj syndicate glosilo "duchowym nastepca".

Roznica zasadnicza polega na tym, ze tam jedynym wspolnym elementem byla nazwa EuroCorp, a tu nie my EuroCorpu, mamy za to czworke agentow, ktorych ulepszamy implantami i ekwipunkiem, mamy miniguny, wyrzutnie rakiet, miniaturowe glowice jadrowe, podbijanie nowych obszarow, "pozyskiwanie" ludnosci cywilnej... sam sobie odpiwedz, ktory tytul jest duchowym spadkobierca. I nad ktorym tytulem pracuja ludzie, ktorzy o Syndicate zdazyli wiecej zapomniec, niz EA bedzie kiedykolwiek wiedzialo.

Dnia 22.07.2013 o 15:08, Phoenixpl napisał:

Odnosnie ulepszen tak tylko napisalem wszak wartym jest wspomniej o ogromie oryginalu jak na tamte czasy

Szanowny pan raczy zartowac. 3 poziomy ulepszen to jest "ogrom"?

Dnia 22.07.2013 o 15:08, Phoenixpl napisał:

Wiec wg mnie duchowy nastepca powienien miec 2 pierwsze elementy takie same..

Akurat SR sledze od samego poczatku, bylem jednym z pierwszych, ktorzy dorzucili cegielke na kickstarterze, i troche o tej grze czytalem, wiec nie wiem, na jakiej podstawie twierdzisz, ze ta gra bedzie inna. Bo zamiast calego swiata mamy gigantyczne miasto, rowniez podzielone na obszary do podbicia? To jedyna roznica. Cala reszta to Syndicate i SW na miare naszych czasow.

Dnia 22.07.2013 o 15:08, Phoenixpl napisał:

widocznie nie grales w oryginal firmy Bullfrog

Nie, skadze znowu. Raptem kilkaset godzin nad nim spedzilem, SW mam na GoGu (bo plytke z wydania premierowego z 1996 szlag mi trafil pare lat temu), ale nie, nie gralem.

Dnia 22.07.2013 o 15:08, Phoenixpl napisał:

nazywasz mnie hejterem..

Owszem. Poniewaz kompletnie bezpodstawnie, na podstawie wlasnych fantazji, a nie faktow, twierdzisz juz teraz, ze to nie jest duchowy spadkobierca. Jesli liczyles na Syndicate 3, to idz do EA. SR to bedzie nowa marka, nz niektorymi elementami zmienionymi, ale czerpiaca calymi garsciami z Syndicate i, przede wszystkim, Syndicate Wars. A jesli takie zachowanie nie jest hejtowaniem, to nie wiem, co nim jest.

Usunięty
Usunięty
22/07/2013 15:08

Niczego nie hejtuje zeby bylo jasne. Poprostu nie uwazam poki co tej gry za duchowego nastepce , pamietaj ze EA tez na poczatku swoj syndicate glosilo "duchowym nastepca". Odnosnie ulepszen tak tylko napisalem wszak wartym jest wspomniej o ogromie oryginalu jak na tamte czasy a mowa oczywiscie o lokacjach(bylo pelno prowincji do podbicia) ulepszeniach i misjach.. Wiec wg mnie duchowy nastepca powienien miec 2 pierwsze elementy takie same.. Przykro mi ze sie nie zgadzasz ze mna widocznie nie grales w oryginal firmy Bullfrog lub masz inne spojrzenie na sprawe a nazywasz mnie hejterem..

Usunięty
Usunięty
22/07/2013 14:55
Dnia 22.07.2013 o 13:44, Phoenixpl napisał:

W syndicate byl caly glob do opanowania

W UFO i XCom pilnowaliśmy całej planety, w XCom: Apocalypse - tylko jednego miasta. Gra coś na tym straciła? Akurat opanowywanie dzielnic poprzez wykonywanie w nich zadań jest troszkę bardziej sensowne, niż opanowywanie całych państw poprzez wykonanie misji w jednym mieście (które da się przejść z jednej strony na drugą w kilkanaście - kilkadziesiąt sekund).

Dnia 22.07.2013 o 13:44, Phoenixpl napisał:

ulepszanie agentow(zastepowanie ich organow

Czytałeś coś o SR? Bo chyba nie bardzo... ten element również będzie występował, będziemy mieć opcję dostosowywania agentów do naszego stylu gry (zarówno pod względem ekwipunku, jak i implantów).

Dnia 22.07.2013 o 13:44, Phoenixpl napisał:

Poki co wydaje mi sie ze nic to nie ma zwiazanego z Syndicate poza tym ze dzieje sie to w przyszlosci..

Póki co wydaje mi się, że nie wiesz za wiele o grze, a już hejtujesz. Poczytaj, rzuć okiem na oficjalne forum, potem narzekaj.

Usunięty
Usunięty
22/07/2013 13:44

To jaki to nastepca?;p W syndicate byl caly glob do opanowania przez nasza organizacje , ulepszanie agentow(zastepowanie ich organow(to bylo swietne:P) itp.. Poki co wydaje mi sie ze nic to nie ma zwiazanego z Syndicate poza tym ze dzieje sie to w przyszlosci..