W Shadowrun Returns da się ukończyć kampanię postaciami nie nastawionymi na walkę bez większych problemów

Małgorzata Trzyna
2013/07/16 13:31
4
0

Producent wykonawczy Shadowrun Returns, Mitch Gitelman, powiedział, że gracze będą mogli wybrać, czy przechodzić grę wojownikiem, czy też postacią, która nie potrafi zbyt dobrze walczyć, ale poradzi sobie dzięki pomocy NPC-ów.

W Shadowrun Returns da się ukończyć kampanię postaciami nie nastawionymi na walkę bez większych problemów

- [W Shadowrun Returns grając postacią nie nastawioną na walkę] da się przeżyć - powiedział Gitelman. - W niektórych misjach będą brały udział NPC, a większość z nich jest stworzona z myślą o walce. Będziecie też mogli wynająć pomocników, którzy będą uzupełniali wasze umiejętności.

- Wiecie, liczę na to – Jordan zgadza się ze mną – że dzięki edytorowi ludzie będą mogli tworzyć własne opowieści, w których nawet nie ma walki. Z jego pomocą będzie można robić wszystko. Będzie można tworzyć własne gry przygodowe dzięki naszemu edytorowi, realizować wszelkiego typu pomysły. Jestem podekscytowany, widząc, co się dzieje. Widząc, że ludzie wykorzystują więcej umiejętności postaci, więcej niż sami wykorzystaliśmy w naszej pierwszej kampanii.

GramTV przedstawia:

Dzięki edytorowi będzie można także zapisać własną wersję kampanii zaprojektowanej przez twórców Shadowrun Returns, a następnie rozbudowywać ją, ulepszać lub zmieniać mapy.

Premiera Shadowrun Returns planowana jest na 25 lipca. Gra będzie dostępna na Steamie, Google Play i iPadach.

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
16/07/2013 21:56

> dzisiaj kickstarterowcy dostali klucze do steam :) ja już swój aktywowałemDostali ale i tak musimy czekać do premiery, aż odpalą grę na steamie..

Usunięty
Usunięty
16/07/2013 15:17

dzisiaj kickstarterowcy dostali klucze do steam :) ja już swój aktywowałem

Zekzt
Gramowicz
16/07/2013 14:32

To jest moc takich uniwersów.Światów które wykreowane w oryginalnej papierowej konwencji dawały możliwości aby samemu nie ubrudzić nawet paznokcia i de-facto nikogo nie mieć na własnym koncie zabójstw :)Podobnie w World of Darkness - dobrze prowadzone intrygi sprawiały, ze nie było otwartej walki, a to się kogoś otruło a to się gdzieś zamotało tak, że inni się sami wybili...Przeniesienie chociaż części tych genialnych możliwości na gry crpg to zawsze jest marzenie każdego fana tego gatunku.




Trwa Wczytywanie