End of Nations - zamiast rasowej strategii otrzymamy darmową grę MOBA

Mateusz Stanisławski
2013/07/12 16:25
7
0

Petroglyph zmieniło model rozgrywki, jaki zaoferuje End of Nations. Miała być rozbudowana strategia sieciowa, będzie reprezentant gatunku MOBA, naturalnie bazujący na modelu free-to-play.

End of Nations - zamiast rasowej strategii otrzymamy darmową grę MOBA

Twórcy End of Nations obiecywali „gruntowne zmiany” wraz z nadejściem nowego wcielenia gry i słowa dotrzymali. Pytanie tylko, czy metamorfoza spodoba się osobom, którym przypadła do gustu beta pierwotnej wersji (swego czasu rozdawaliśmy stosowne klucze). Okazuje się bowiem, że Petroglyph szykuje „pierwszego reprezentanta gatunku MOBA RTS.

End of Nations to taktyczny przedstawiciel gatunku MOBA, w którym sukces na polach bitew zależy od bohaterów i jednostek, którymi dowodzisz, a także od szybkiego podejmowania decyzji podczas potyczek. Dominuj podczas pojedynków drużyn i spraw, by Twój dowódca wyprzedził wszystkich w rankingach.” – czytamy na oficjalnej witrynie sieciowej gry, z poziomu której można wyrazić chęć uczestnictwa w betatestach i przyjrzeć się niektórym pojazdom, które będziemy mogli kontrolować (Judge, Sidewinder, Decibel, Hippocrates, Colonel Boze).

GramTV przedstawia:

Szczegóły, w tym platformy docelowe czy chociażby orientacyjna data premiery, na razie nie są znane.

Komentarze
7
mtsach
Gramowicz
Autor
17/07/2013 18:44

Są już screeny (na dole, ostatnia aktualizacja): http://www.gram.pl/galeria.asp?id=5468

Usunięty
Usunięty
12/07/2013 20:40

MOBA RTS? Moglo by być ciekawe - szybki RTS nastawiony na blyskawiczne decyzje co i jak budowac - support sojusznikow albo zalewanie przeciwnka masa jednostek.Szczerze, MOBA jest tak prostym konceptem, że danie jakichkolwiek zmian do tego gatunku jest w miarę proste, przykladem niech będzie SMITE - starczyło dać TPP zamiast standardowego rzutu izometrycznego I już jest inaczej ;P

czaki222
Gramowicz
12/07/2013 19:21

Hmm. Piszą o jednostkach. Podczas gdy w innych MOBA kontrolujemy jedynie pojedynczych czempionów, to gdyby oni tak zmniejszyli rolę takich herosów (widać przykłady na oficjalnej stronie) i dali znaczenie dla tworzenia własnych jednostek, to mógłby być całkiem ciekawy tytuł. Wszystko w granicach gatunku MOBA, jednak ze znacznym wpływem zwykłych jednostek (nie mam na myśli minionów). Dodać do tego jakieś powerupy po drodze, punkty krytyczne (jak te w Crystal Scar w LoLu), ale mapa podobna do tradycyjnej mapy w MOBA.Tak sobie głośno myślę, ale MOBA RTS to byłoby ciekawe połączenie.




Trwa Wczytywanie