Twórcy Guild Wars 2 planują wprowadzać nowe aktualizacje co dwa tygodnie

Małgorzata Trzyna
2013/06/26 19:30

ArenaNet do tej pory udostępniała nowe aktualizacje do Guild Wars 2 w trzytygodniowych odstępach. Twórcy zamierzają jednak przyspieszyć tempo i zasypywać częściej graczy coraz to nowszymi wyzwaniami.

Twórcy Guild Wars 2 planują wprowadzać nowe aktualizacje co dwa tygodnie

- Aktualnie wprowadzamy aktualizacje co trzy tygodnie, ale teraz celujemy w skrócenie tego czasu do dwóch – powiedział główny projektant zawartości, Mike Zadorojny. – To jest maraton, nie sprint. Z każdą aktualizacją stajemy się coraz lepsi, jeśli chodzi o budżet, planowanie i zarządzanie personelem. Aktualnie mamy cztery zespoły pracujące nad nową zawartością, zatem możemy pozwolić sobie na zmiany w terminarzu, jednocześnie zapewniając, że każdy z nich będzie miał możliwość odpocząć po pracy i przygotować dobry projekt wraz z dokumentacją, by następnie wrócić i wprowadzić pomysł w życie.

GramTV przedstawia:

- Jeśli uda się nam zrealizować cel, jeśli będziemy mogli aktualizować grę co dwa tygodnie i zapewniać graczom nie kończącą się zabawę, to Guild Wars 2 będzie przypominało serial telewizyjny, w którym pojawia się komunikat „zostańcie z nami, już w przyszłym tygodniu dowiecie się, jak...” To jest nasz cel. To naprawdę fascynujące, że całe studio jest zaangażowane w jego realizację.

Ostatnia aktualizacja do Guild Wars 2, Sky Pirates of Tyria, została wprowadzona wczoraj. Udało się Wam przejść nowy dungeon?

Komentarze
16
Usunięty
Usunięty
27/06/2013 23:09
Dnia 27.06.2013 o 22:15, L33T napisał:

Info przed premierą było takie że będzie zwiększony nacisk na gear a GW 2 ma przypominać pozostałe MMO przy czym będzie poszerzone o nowe unikalne rozwiązania. Wyszło jak wyszło

- GW- Nacisk na gear- Yeah rightMożna w sumie uznać Legendary i ascended za taki nacisk na gear (w normalnym gw nie było czegoś takiego, że r9 bronie się od siebie czymś różniły, chyba że to był loot na poziomie 500g/merch)

Dnia 27.06.2013 o 22:15, L33T napisał:

(głównie charry mają przerąbane)

Mój thief płacze do dziś ;_;

L33T
Gramowicz
27/06/2013 22:28
Dnia 27.06.2013 o 22:14, saurus123 napisał:

sprawdz czy twoj cpu nie jest czasem w trybie parked, duzo ludzi ma ten problem ot taka funkcja intela aby zaoszczedzic energie ale tylko zmniejsza fpsy w grach i nie pozwala cpu na pokazanie calej swojej mocy ;d

Sprawdzałem, bo mnie to zdziwiło niestety swing and miss. To jest jedyna gra która sprawia problemy. Również to jedyna gra która sprawia że zaczynam słyszeć chłodzenie. Przy nowym metrze nie miałem problemów, battlefield 3 na ultra podczas grania online serwer 64x64 otwarta mapa również bez problemów. Wniosek nasuwa się sam, skopany kod.

Dnia 27.06.2013 o 22:14, saurus123 napisał:

co do 90% przy gpu to nie wiem moze to jest wina sterownikow bo przy moim radku nie przekracza 60%

Pewnie tak zwłaszcza że Anet ma wywalone na pomoc zarówno od Nvidi jak i AMD w tej sprawie. Jedyna wersja sterowników która zawierała poprawki do GW to 304.b.

Dnia 27.06.2013 o 22:14, saurus123 napisał:

ssd nie jest on wymagany przyspiesza jedynie loadingi przy zmianach mapy

Podobnie jak OC a ponoć pomaga.

L33T
Gramowicz
27/06/2013 22:15
Dnia 27.06.2013 o 22:04, Buhahahahaha napisał:

Nie rozumiem płaczu o ten gear. System w GW1 był bardzo podobny (wszyscy dosyć szybko osiągali max level i staty przedmiotow, droższe były tylko skiny, farbki i niektóre runy), więc nie wiem jakim trzeba być głupcem, skoro się myślało, że AN wprowadzi WoW''owy system gearu. Ba, nawet w info przed premiera było o tym gadane, ale co ja tam wiem...

Info przed premierą było takie że będzie zwiększony nacisk na gear a GW 2 ma przypominać pozostałe MMO przy czym będzie poszerzone o nowe unikalne rozwiązania. Wyszło jak wyszło i faktycznie gra nie wymusza/nastraja do zbierania nowych skinów ale imo to po części wina projektów niektóre amory są zwyczajnie szkaradne na niektórych rasach (głównie charry mają przerąbane)




Trwa Wczytywanie