Dlaczego tryb Stalkera w Metro: Last Light będzie kosztować 5 dolarów?

Małgorzata Trzyna
2013/05/13 13:51

Huw Beynon, przedstawiciel Koch Media, powiedział, że sieci handlowe wymuszają na twórcach i wydawcach dodawanie ekskluzywnej zawartości do pre-orderów. W przypadku Metro: Last Light jest to tryb Stalker – dodawany do przedpremierowych zamówień za darmo.

Dlaczego tryb Stalkera w Metro: Last Light będzie kosztować 5 dolarów?

Tryb Stalker jest przeznaczony dla graczy lubiących wyzwania – oferuje możliwość gry bez HUD-a i zmierzenie się ze znacznie groźniejszymi wrogami. Ci, którzy nie zamówią Metro: Last Light przed premierą a zechcą spróbować w nim swych sił, będą musieli wysupłać z portfela dodatkowe 5 dolarów. Jest to najniższa cena, jaką mógł wyznaczyć wydawca.

- Twórcy gier i wydawcy żyją teraz w świecie, w którym sieci handlowe wymuszają oferowanie czegoś, co jest dostępne wyłącznie w pre-orderze – powiedział Beynon podczas rozmowy z PC Gamerem. – Stalker zdawał się być najlepszym wyborem, ponieważ jest to tryb dla największych fanów, którzy i tak najprawdopodobniej złożą zamówienie przed premierą albo zakupią DLC tuż po wydaniu gry. Nie zgodziliśmy się, by była to zawartość związana z fabułą ani na ekskluzywne misje. Nie zgodziliśmy się również na to, by była ona dostępna tylko przez pewien czas.

GramTV przedstawia:

- Nie polecamy przechodzenia Metro: Last Light po raz pierwszy w trybie Stalker, co również zostało wyraźnie zaznaczone w grze. Spodziewamy się, że fani wypróbują go dopiero wtedy, gdy zaczną przechodzić ją po raz kolejny. Uważamy, że graczom, którzy uwielbiają wyzwania, Stalker zapewni znacznie ciekawsze wrażenia – pod warunkiem, że ukończyli grę choć raz.

- Podjęliśmy wszelkie możliwe kroki, by spełnić wymagania sieci handlowych i zaoferować coś, co zachęci graczy do zamawiania przed premierą, a jednocześnie nie będzie wywieraniem na nich presji ani nie będzie wiązało się z czekaniem na dodatkową zawartość.

Do premiery Metro: Last Light pozostało już tylko kilka dni – gra trafi na PC, PS3 i Xboksa 360 17 maja.

Komentarze
103
Usunięty
Usunięty
16/05/2013 16:09
Dnia 16.05.2013 o 15:47, Smash-PL napisał:

Nie ma to jak sztucznie napędzać kryzys i zwalać złego zarządzania firmą orazchciwości na pseudo-inflację.

Inflacja jest naturalnym zajwiskiem ekonomicznym Kwestionujesz ją? Czy np. koszty paliwa w ostatnich latach nie wzrosły?

Usunięty
Usunięty
16/05/2013 15:47

> Jeśli z powodu inflacji wydawcy daliby mi do wyboru w dniu premiery gry za 70-80 $/€> bez żadnych DLC albo za 50-60 $/€ z kilkoma DLC wydanymi po premierze, to> oświadczam, że zawsze wybiorę drugie rozwiązanie. Zakup nieobowiązkowych DLC zawsze można> rozłożyć na raty lub poczekać na wyprzedaże na Amazon/GMG/Muve/Steam. :)Nie ma to jak sztucznie napędzać kryzys i zwalać złego zarządzania firmą oraz chciwości na pseudo-inflację.

Gumisiek2
Gramowicz
15/05/2013 15:35

Jest to żałosne, ale jeśli twórcy faktycznie mieli wybór pomiędzy wycięciem kawałka gry i wypuszczeniem tego jako DLC a wypuszczeniem jako DLC najwyższego poziomu trudności to dobrze zrobili, wybierając drugą opcję. Na najwyższym poziomie trudności zagra niewielki procent graczy, którzy zakupią Metro: Last Light, a niepociętą fabułę chciałby zobaczyć każdy.




Trwa Wczytywanie