Sherlock Holmes: Crimes & Punishments - możliwości Unreal Engine 3 na pierwszym materiale wideo

Mateusz Stanisławski
2013/04/30 13:08
5
0

Sherlock Holmes: Crimes & Punishments ma zaoferować kilka naprawdę świeżych rozwiązań, a jednym z filarów rewolucji w serii ma być oprawa bazująca na silniku Unreal Engine 3. Do sieci właśnie trafił zapis wideo prezentujący możliwości tego narzędzia.

Sherlock Holmes: Crimes & Punishments - możliwości Unreal Engine 3 na pierwszym materiale wideo

„Silnik Unreal Engine 3 pozwoli grze generować większe środowiska, które będą przy tym bardziej zróżnicowane i bogatsze w szczegóły – zarówno jeśli chodzi o animacje, jak i takie efekty, jak dynamiczne oświetlenie, post-processing, shadery. (...) Nowe narzędzie to nie tylko zalety w sferze graficznej, to także rozwój nieznanych wcześniej mechanizmów związanych z prowadzeniem śledztwa. Świeże rozwiązania w rozgrywce pozwolą graczowi poczuć, że naprawdę jest Sherlockiem Holmesem.” – przekonują twórcy w dzisiejszym komunikacie prasowym.

Pierwsze informacje na temat Sherlock Holmes: Crimes & Punishments trafiły do sieci pod koniec stycznia. Produkcja jeszcze w tym roku zadebiutuje na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 3 i Xbox 360. Odnotujmy także, że studio Focus Home Interactive potwierdziło dzisiaj, że zaprezentuje nową odsłonę przygód Sherlocka Holmesa na tegorocznych targach E3.

GramTV przedstawia:

Komentarze
5
Usunięty
Usunięty
30/04/2013 21:58

Ten silnik ma swoje lata, tak swoją drogą ciekawe ile wycisną z nowego UE 4 :).

Usunięty
Usunięty
30/04/2013 15:13

> Możliwości UE3? A to przypadkiem obecnie nie powstaje UE4? Pokazywanie tech demo z UE3> jest trochę takie...komiczne.A to dlaczego? To w jaki sposób gra wygląda tylko w jakimś procencie zależy od samego silnika. Taki Bioshock powstał tak naprawdę na UE2.5 a do dziś wygląda lepiej niż niejedna produkcja na UE3. Crysis 3 wygląda nieprawdopodobnie a już Sniper 2 wygląda przeciętnie - a przecież silnik ten sam. Przykłady można mnożyć praktycznie w nieskończoność, bo tak jak napisałem i jak napisało już wielu przede mną: Sam silnik to tylko narzędzie. To od studia zależy jak go wykorzystają i czy spierniczą robotę czy nie.Co do Sherlocka to wygląda naprawdę fajnie. Dużo detali i niezłe oświetlenie robi wrażenie, ale w tego typu grach grafika ma IMO trzeciorzędne znaczenie dlatego czekam na jakiś gameplay czy cuś.

Usunięty
Usunięty
30/04/2013 14:56

Możliwości UE3? A to przypadkiem obecnie nie powstaje UE4? Pokazywanie tech demo z UE3 jest trochę takie...komiczne.




Trwa Wczytywanie