Painkiller Hell & Damnation z nowym trybem Survival - premiera DLC Full Metal Rocket

Mateusz Stanisławski
2013/04/26 16:26
5
0

Kolejne rozszerzenie do Painkiller Hell & Damnation serwuje świeżą zawartość dedykowaną zarówno multiplayerowi, jak i trybowi dla pojedynczego gracza. Nowym mapom, przeciwnikom i broniom możecie się przyjrzeć na jeszcze gorących screenach.

Painkiller Hell & Damnation z nowym trybem Survival - premiera DLC Full Metal Rocket

Dziś na Steamie wylądowało czwarte pełnoprawne rozszerzenie do polskiej strzelanki Painkiller Hell & DamnationFull Metal Rocket. Dodatek, wyceniony na 3,99 euro (około 16,60 zł), oferuje przede wszystkim cztery mapy do potyczek sieciowych (Meatless, Blink, Prison, Mines) oraz tryb Survival do samotnej rozgrywki (z areną Town).

W ramach tego modułu gracz dysponuje ograniczoną liczbą amunicji i musi likwidować kolejnych oponentów, by otrzymywać dostęp do schowków z bronią i następnych lokacji. Tryb jest wyposażony w stosownie zaprojektowane rankingi.

GramTV przedstawia:

Full Metal Rocket to także nowe skórki SS Zombie i Leper, wrogowie Executioner i Beast oraz broń Mine. – Po wydaniu poprzednich DLC do Painkiller Hell & Damnation dostaliśmy od graczy masę opinii i próśb, by przygotować jeszcze więcej dodatkowej zawartości. Jako że zawsze chcemy, by nasi fani byli w pełni zadowoleni, nowe rozszerzenie koncentruje się na rozbudowaniu sfery sieciowej, by doświadczenia płynące z gry były jeszcze bardziej piekielne – powiedział Reinhard Pollice z Nordic Games.

Komentarze
5
Usunięty
Usunięty
29/04/2013 21:11

Owszem, DLC nie jest złe ale sporo materiałów tam zawartych powinno być udostępnione za darmo dla posiadaczy gry. Sporo tych map jest zerżniętych z multiplayera ze wszystkimi respawnami i potworami na sruvivalu jak było tak było, tylko dali możliwość zagrania samemu dla odblokowania acziwka. Niby gra się fajnie ale ja już zjadłem na kilku mapach zęby bo są CHOLERNIE NIEZBALANSOWANE a i bugi stare zostały wciąż nienaprawione a i kilka nowych dorzucono. Wyobraźcie sobie ze na Blink macie do dyspozycji tylko uzupełnianie życia między falami potworów, bez zbroi a za broń służą miny, które maja spory zasięg rażenia. Dało by to radę gdyby sama mapa nie była tak mała ze po prostu nie sposób czasem uciec przed potworem beignącym z miną na tyłku a w dodatku są tam te z trucizną zamiast wody święconej (Evil Monki). Ba... jak już złapę rytm i jakoś zaczyna się to układać, to jest duże prawdopodobieństwo że mian trafiona w potwora, który ginie nim mina wybuchnie, jakimś niesamowitym zbiegiem okoliczności ciało wyskakuje w naszą stronę i eksploduje, wieńcząc nasze starania na zakończenie mapy. Na pewno jedno jest warte uwagi... wyzwanie jakie tym sposobem nam ufundowało. No i survival nabrał troszkę tego co powinien mieć na początku... niestety zmian na multi nie znajdziecie, bo te zmiany dotyczą tylko SOLO survivalu. Dobrze by było gdyby chłopaki z Farmy a przy okazji Nordic skupili się na tym by nie tyle poprawić multi by miał poziom PK 1.64 wraz z modem PK++ ale też dzięki podrasowanemu survivalowi, stał się takim polskim Killing Floorem bo ma na to duże zadatki.

Usunięty
Usunięty
26/04/2013 23:37

Szkoda, że multiplayer jest martwy.

Usunięty
Usunięty
26/04/2013 23:37

Szkoda, że multiplayer jest martwy.




Trwa Wczytywanie