Bastion nie obronił trybu co-op

Patryk Purczyński
2013/04/03 11:36
0
0

Twórcy Bastionu przyznają, że w pierwotnym zamyśle gra miała tryb kooperacji. Ostatecznie z niego zrezygnowano by lepiej wyeksponować opowieść.

Bastion nie obronił trybu co-op

- Mieliśmy prototyp kooperacji w Bastionie, ale zdecydowaliśmy się go wyciąć ponieważ po prostu nie pasował do całości - wyjawił Greg Kasavin, dyrektor działu kreacji gry. - Zgadzamy się co do tego, że na ogół kooperacja jest tym trybem, który w action RPG-ach prawdopodobnie sprawdza się najlepiej - z jednym do trzech innych graczy - przyznał.

Co zatem zdecydowało, że w poprzedniej produkcji SuperGiant Games co-opa zabrakło? - Doszliśmy do wniosku, że ten tryb będzie stał w sprzeczności z naszymi celami narracyjnymi. Kiedy trzech ludzi biegało sobie po planszy, zaczęli się wygłupiać, a narracja gdzieś się w tym wszystkim gubiła - stwierdził Kasavin.

GramTV przedstawia:

Wysokie oceny, jakie zebrał Bastion w prasie branżowej (średnia na poziomie 86/100) świadczy o tym, że SuperGiant Games podjęło prawidłową decyzję.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!