Felieton

Wiedźmin 3: Dziki Gon - o długości gry, imporcie save'ów i innych szczegółach

Małgorzata Trzyna, 28 lutego 2013 18:18 68

Czy wiecie, że Geralt będzie mógł zdobyć maksymalnie 60 poziom, a przejście głównego wątku fabularnego Wiedźmina 3: Dziki Gon powinno zająć 50 godzin?

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Po zapowiedzi Game Informera dowiedzieliśmy się masy nowych szczegółów dotyczących najnowszej części serii Wiedźmin. Dziś mamy dla Was nowe informacje, które pojawiły się na niemieckiej stronie WorldofPlayers i zostały przetłumaczone przez użytkownika NeoGAF, wojto16:

  • Będziemy mogli doprowadzić do 3 różnych epilogów (długość każdego wyniesie godzinę) i aż 36 możliwych zakończeń
  • Będzie można zaimportować zapisane stany gry z poprzedniej części, ale nie wpłynie to na zarys ogólnej fabuły gry, niemniej będzie miało wpływ na postacie
  • Konie będzie można kupić lub oswoić za pomocą znaku Axii
  • Geralt będzie znacznie zwinniejszy, będzie mógł skakać i wspinać się, gdzie tylko zechce
  • Pojawią się dzikie zwierzęta, na które Geralt będzie mógł polować dla futer, pazurów itp.
  • Przejście głównego wątku fabularnego powinno zająć 50 godzin
  • Geralt będzie mógł awansować na maksymalnie 60 poziom
  • Ludzie będą mogli wezwać straż, kiedy zobaczą, że Geralt kradnie ich dobytek (Ukradłeś słodką bułkę! Złodzieju! Zginiesz albo pójdziesz za to do więzienia!)
  • Dzięki nowej mechanice, podobnej do VATS z Fallouta 3, Geralt będzie mógł celować w różne części ciała potworów w zwolnionym tempie
  • Nie będzie w ogóle QTE
  • PC i konsole będą mieć zupełnie inny interfejs
  • Doświadczenie będzie zdobywało się wyłącznie za wykonywanie zadań, natomiast polowanie będzie źródłem dochodów i surowców
  • Pojawią się dwie nowe mini-gry: rzucanie toporem i gra w karty
  • Ceny przedmiotów – zarówno tych, które zechcemy kupić, jak i sprzedać – będą zależały od regionu.
Wilczy towarzysz dla Geralta w modyfikacji do Wiedźmina 3
Wiedźmin 3: Dziki Gon – najnowsza modyfikacja zmienia wygląd potworów
najnowsze