Crysis 4 może nie być FPS-em

Małgorzata Trzyna
2013/01/04 14:32

Crytek nie zamierza poprzestać na Crysis 3. Producent, Michael Elliot Read, powiedział, że w tej serii jest jeszcze spory potencjał, który można rozwinąć – niekoniecznie w strzelance z perspektywy pierwszej osoby.

Crysis 4 może nie być FPS-em

- Zdajecie sobie sprawę, że w tym momencie nie mogę niczego zdradzać – powiedział Read podczas rozmowy z Dusty Cartridge. – Uważam jednak, że marka Crysis jest naprawdę żywa. Ciężko stwierdzić, czy stworzymy inny rodzaj gry, czy może rozwiniemy to, co już stworzyliśmy. Wszystko będzie ostatecznie zależało od projektantów.

- Mimo to uważam, że... Crysis zawsze miało być trylogią i sądzę, że z czasem stworzyliśmy naprawdę świetne uniwersum. Nie wpadliśmy i nie powiedzieliśmy nagle „Hej, dajmy tam nanokombinezon, stroje clownów i inne rzeczy, namieszajmy i sprzedajmy naszą markę”.

GramTV przedstawia:

- Wykonaliśmy całkiem niezłą robotę, utrzymując to wszystko, zatem jeśli chodzi o uniwersum, jest ono jeszcze żywe, można do niego wrócić i spróbować zrobić coś wyjątkowego. Czy będzie to FPS, czy nie, nie mam pojęcia, ale z pewnością przed tą marką jest przyszłość.

Wracając do nieco bliższej przyszłości - Crysis 3 ukaże się 21 lutego na PC, PS3 i Xboksie 360.

Komentarze
21
Usunięty
Usunięty
13/01/2013 16:19

nie ma nic gorszego niż widok tpp...

Usunięty
Usunięty
05/01/2013 22:24

Niech lepiej się skupią nad optymalizacją tego badziewia CryEngine 3 bo widać że to silnik pod konsole. Na pececie ma się mniej fpsów niż w Crysis 1 / Warhead który wygląda zdecydowanie lepiej od 2.Bo to jest naprawdę porażka, smiech na sali i po prostu paranoja. 8800Ultra który ciągnął Crysisa 1 płynnie na Very High w 2007 roku w miarę, a aktualnie mamy grafiki z 4 razy wydajniejsze a grafika stoi w miejscu i technologia idzie do tyłu(prerednerowane odbicia w wodzie w Crysis2), jedynie fpsy spadają na łeb na szyję

Usunięty
Usunięty
04/01/2013 20:15

Pamiętam, że był swego czasu taki mod do Crysisa 1, gdzie wszystko było z perspektywy izometrycznej, a bohaterem sterowalismy myszą. Naet jakiś pseudo rozwój ala RPG autor zaimplementowal. Nie śledziłemjednak tego projektu i mozliwe, że wyszło coś z niego później całkiem ciekawego. Nie wiem jak on się nazywał ale na Mycrysis można go było pobrać...




Trwa Wczytywanie